Diners Club Polska systematycznie powiększa krajową sieć akceptacji kart płatniczych. Od sierpnia do grona nowych akceptantów dołączyły 4 serwisy internetowe oraz 3 aplikacje mobilne, które oferują bilety komunikacji miejskiej w 5 polskich miastach. Klienci mogą płacić kartami Diners Club i Discover zarówno za bilety jednorazowe, jak i okresowe. Popularność codziennych płatności kartami Diners Club rośnie, podobnie jak korzystanie z komunikacji miejskiej.
- Cieszymy się z udanej współpracy z Mennicą Polską, do której należą wiodące na rynku aplikacje i portale internetowe, umożliwiające zakup biletów komunikacji miejskiej. Wychodzimy naprzeciw zmieniającym się oczekiwaniom klientów a dzięki partnerom takim, jak Mennica Polska, First Data Polska SA należąca do Fiserv i Dotpay umacniamy naszą obecność wśród liderów płatności bezgotówkowych. Kolejne projekty uatrakcyjnienia oferty dla klientów indywidulanych i biznesowych Diners Club są w trakcie realizacji – mówi Paweł Pomianowski, Prezes Zarządu Diners Club Polska.
ZOBACZ TEŻ: Rok szkolny 2020. Polacy chcą powrotu dzieci do szkoły mimo koronawirusa. Oto POWODY
Lista nowych akceptantów:
• aplikacja mobilna Urbancard Wrocław,
• aplikacja mobilna Mint Mobile Warszawa,
• aplikacja mobilna Mint Mobile Łódź
,• portal wtp.waw.pl,
• portal bydgoskakartamiejska.com.pl,
• portal urbancard.pl,
• portal kartamiejska.pl.
Wszystkie aplikacje oraz trzy portale (bydgoskakartamiejska.pl, urbancard.pl i kartamiejska.pl) są własnością Mennicy Polskiej, natomiast operatorem systemu płatniczego jest DotPay. W przyszłości rozszerzenie obejmie również Poznań oraz Lublin, a także automaty stacjonarne i mobilne Mennicy Polskiej. Akceptacja w ztm.waw.pl jest wynikiem współpracy z First Data Polska SA należącą do Fiserv.
Powszechna akceptacja
Kartami Diners Club można płacić w większości największych sieci detalicznych, m.in. Auchan, Carrefour, Lidl, Żabka, Castorama, IKEA, Leroy Merlin oraz stacjach benzynowych – Orlen, Lotos, BP, Shell czy Amic Energy. Wśród akceptantów są także największe marki technologiczne oraz e-commerce, jak Amazon, AliExpress czy Uber. Diners Club Polska rozszerza również akceptację w miejscach, gdzie to tej pory płatności bezgotówkowe były ograniczone.
SPRAWDŹ TAKŻE: Wakacje się skończyły. Pracownicy tylko co dziesiątej firmy zostaną w domu