Dzięki Clubcard klienci sieci Tesco mogli zbierać punkty za zrobione zakupy. Tesco na swojej oficjalnej stronie internetowej podkreśla, że większa ilość punktów oznacza wyższą wartość bonów. Bony można było wykorzystać na kolejne zakupy. Jakiś czas temu Tesco postawiło również na aplikację mobilną Clubcard. Dzięki niej klienci sklepów mogli mieć nie tylko kupony pod ręką, ale również zyskiwali specjalne oferty dedykowane użytkownikom aplikacji.
Jak się okazuje, to już koniec sielanki związanej z Clubcard. Tesco poinformowało, że wraz końcem czerwca kończy funkcjonowanie swojego programu lojalnościowego. Podobny los wcześniej spotkał e-zakupy Tesco.
Tesco na swojej oficjalnej stronie internetowej wystosowało komunikat do klientów. Z programu Clubcard można korzystać jedynie do końca czerwca br. Z kolei punkty w ramach programu lojalnościowego można zbierać maksymalnie do 18.04.2021 r. W związku z tym zmienia się regulamin programu lojalnościowego Clubcard. Punkty zebrane między 1.02.2021 a 18.04.2021 zostaną policzone ostatniego dnia umożliwiającego kolekcjonowanie punktów.
Tesco 31.05. br. wyśle do wszystkich klientów, którzy uzbierali min. 300 punktów wyciąg z bonami. Uzyskane bony będzie można wykorzystać na zakupy do 30.06.2021, po tym terminie przepadają.
Jednocześnie wraz z końcem Clubcard zniszczeniu ulegną informacje o danych osobowych klientów. Tesco informuje, że usunie dane 31.07 br., chyba że klient poprosi o to wcześniej.