Nowa platforma zadebiutuje na rynku USA w maju, lub czerwcu tego roku. Platforma ma stanowić połączenie produkcji oferowanych przez HBO (m.in. „Rodzina Soprano”, „Sukcesja”), z serialami produkowanymi przez Discovery (m.in. „Dr. Pimple Popper”, „Fixer Upper”). Cena miesięcznego abonamentu będzie wynosić około 16 dolarów. Nowa platforma ma zaoferować kilka poziomów abonamentu, w tym opcję z reklamami. Po uruchomieniu serwisu Max w Stanach Zjednoczonych następnym rynkiem będzie Ameryka Łacińska. W Europie, w tym także w Polsce serwis ma pojawić się dopiero w 2024 roku.
Warner Bros. Discovery chce, żeby platforma Max przyciągnęła do 2025 roku 130 mln użytkowników. Aktualnie z serwisów HBO Max i Discovery+ korzysta na całym świecie nieco ponad 96 mln klientów.
W ubiegłym roku na walnym zgromadzeniu koncernu Discovery wyrażono zgodę na warunki fuzji z WarnerMedia. Do WarnerMedia należały przede wszystkim nadawcy telewizyjni CNN, HBO i Cartoon Network, a także wytwórnia filmowa Warner Bros. W połowie 2018 roku firma, wówczas działająca pod nazwą Time Warner została przejęta przez operatora telekomunikacyjnego AT&T za ok. 85 mld dolarów, z czego 42,5 mld dolarów w gotówce.