Do awarii Banku Millenium doszło w poniedziałek, 25 maja 2020 roku. Użytkownicy informują o swoich problemach z e-bankowością m.in. w komentarzach na oficjalnym koncie banku Millennium na Twitterze. Jakie problemy zgłaszają klienci banku?
ZOBACZ TEŻ: Biedronka. Najlepsze prezenty na dzień mamy do 50 zł! Dzień matki 2020
Część klientów od rana twierdziła, że strona internetowa instytucji oraz aplikacja mobilna nie działają. Co więcej, nie można było także dokonać płatności kartą online bo w Millennium potrzebne jest do tego zalogowanie się na rachunek. Brak możliwości skorzystania z aplikacji to także niemożność wygenerowania kodu Blik.
Zasięg awarii jest ogromny. Skalę obrazowo pokazuje serwis downdetector.pl, gdzie wyraźnie widać, że trudności dotknęły klientów banku Millenium na terenie całej Polski. Na razie nie wiadomo co jest przyczyną awarii oraz kiedy można spodziewać się jej usunięcia.
Oto oficjalny komunikat zamieszony na oficjalnym twitterowym koncie banku, który pojawił się późnym wieczorem w poniedziałek:
We wtorek w godzinach popołudniowych bank poinformował o rozwiązaniu problemu i naprawie awarii.