Polski Bus

i

Autor: Marek Adamowicz Polski Bus

Wielka awaria w Polskim Busie. Nie działa system sprzedaży, klienci zostali bez biletów

2017-07-19 17:35

Kupujesz bilety na stronie PolskiBus.com? Możesz mieć problem z biletem i potwierdzeniem sprzedaży. Klienci spółki, którzy próbowali nabyć bilet online, skarżą się, że z ich kont zostały pobrane środki, ale nie otrzymali ani potwierdzenia zakupu, ani samych biletów.

W środę 19 lipca Polski Bus poinformował na swoim oficjalnym profilu na Facebooku o awarii systemu sprzedaży biletów. - Drodzy Pasażerowie, w związku z trwającymi problemami technicznymi na stronie www.polskibus.com serdecznie przepraszamy za niedogodności i utrudnienia w zakupie biletów i planowaniu podróży. Nieustannie i intensywnie pracujemy nad jak najszybszym rozwiązaniem zaistniałej sytuacji i prosimy o sprawdzanie naszej strony w dalszej części dnia – można przeczytać w komunikacie.

Spółka zapewnia, że wszyscy klienci, którzy nie otrzymali zakupionego biletu i w związku z tym musieli zrezygnować z podróży, otrzymają 100-procentowy zwrot kosztów zakupu. Zwrot kosztów nastąpi w ciągu 7 dni roboczych. Środki zostaną zwrócone na konto bankowe, z którego dokonano przelewu lub numer rachunku karty płatniczej w przypadku płatności kartą.

CZYTAJ: Podróż koleją z Polskim Busem? Od dziś to możliwe!

Jak wejść na pokład Polskiego Busa bez biletu?
Pasażerowie, którzy opłacili bilet za pomocą przelewu, mogą wejść na pokład autobusu z dowodem wpłaty, jeżeli kierowca pojazdu uzyska na to zgodę Działu Obsługi Klienta. Istnieje również taka możliwość w przypadku podróżnych, którzy dokonali płatności kartą płatniczą. Powinni oni jednak podać jak największą ilość danych odnośnie płatności. Należą do nich: numer i typ karty, imię i nazwisko jej właściciela, adres e-mail, którym posługiwano się podczas zakupu, kwota transakcji, data transakcji czy data podróży.

Jak złożyć reklamację w Polskim Busie?

Klienci, którzy mają problem z dokonaną rezerwacją, mogą złożyć reklamację na adres mailowy [email protected]. W wiadomości należy podać numer rezerwacji oraz opisać zaistniałą sytuację. Można także skontaktować się z Działem Obsługi Klienta telefonicznie pod numerem telefonu 703 502 504. Opłata za minutę połączenia wynosi 3,69 zł brutto.

Na których dworcach można kupić bilet na Polskiego Busa?
Radzimy aż do odwołania zaopatrywać się w bilety oferowane przez Polskiego Busa w stacjonarnych punktach sprzedaży. Jak poinformował przewoźnik, w Warszawie i Wrocławiu sprzedaż biletów przy autokarach odbywa się tylko bezpośrednio przed odjazdem, w miarę dostępności biletów.
- Warszawa - Dworzec Autobusowy Metro Wilanowska, ul. Puławska 145, czynny 10:30 - 18:30.
- Warszawa - Dworzec Autobusowy Metro Młociny, hala przy peronie 1, ul. Kasprowicza 145, czynny 07:30 - 19:30.
- Kraków - Małopolski Dworzec Autobusowy, ul. Bosacka 18, kasy dworca czynne 07:00 - 19:45. (Kasy sprzedają bilety wyłącznie na kursy z Krakowa obsługiwane przez PolskiBus.com).
- Wrocław - Tymczasowy Dworzec Autobusowy POLBUS-PKS, ul. Joannitów 13, czynny 06:30 - 21:30.
W Warszawie oraz we Wrocławiu sprzedaż biletów prowadzona jest też przy autokarze, tuż przed odjazdem, w miarę dostępności wolnych miejsc. Na tych dworcach aktualnie nie ma możliwości zakupu biletu z wyprzedzeniem.

Oprac. na podst. forsal.pl, facebook.com, twitter.com

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Nasi Partnerzy polecają
Najnowsze