W środę 19 lipca Polski Bus poinformował na swoim oficjalnym profilu na Facebooku o awarii systemu sprzedaży biletów. - Drodzy Pasażerowie, w związku z trwającymi problemami technicznymi na stronie www.polskibus.com serdecznie przepraszamy za niedogodności i utrudnienia w zakupie biletów i planowaniu podróży. Nieustannie i intensywnie pracujemy nad jak najszybszym rozwiązaniem zaistniałej sytuacji i prosimy o sprawdzanie naszej strony w dalszej części dnia – można przeczytać w komunikacie.
Spółka zapewnia, że wszyscy klienci, którzy nie otrzymali zakupionego biletu i w związku z tym musieli zrezygnować z podróży, otrzymają 100-procentowy zwrot kosztów zakupu. Zwrot kosztów nastąpi w ciągu 7 dni roboczych. Środki zostaną zwrócone na konto bankowe, z którego dokonano przelewu lub numer rachunku karty płatniczej w przypadku płatności kartą.
CZYTAJ: Podróż koleją z Polskim Busem? Od dziś to możliwe!
Jak wejść na pokład Polskiego Busa bez biletu?
Pasażerowie, którzy opłacili bilet za pomocą przelewu, mogą wejść na pokład autobusu z dowodem wpłaty, jeżeli kierowca pojazdu uzyska na to zgodę Działu Obsługi Klienta. Istnieje również taka możliwość w przypadku podróżnych, którzy dokonali płatności kartą płatniczą. Powinni oni jednak podać jak największą ilość danych odnośnie płatności. Należą do nich: numer i typ karty, imię i nazwisko jej właściciela, adres e-mail, którym posługiwano się podczas zakupu, kwota transakcji, data transakcji czy data podróży.
Jak złożyć reklamację w Polskim Busie?
Klienci, którzy mają problem z dokonaną rezerwacją, mogą złożyć reklamację na adres mailowy [email protected]. W wiadomości należy podać numer rezerwacji oraz opisać zaistniałą sytuację. Można także skontaktować się z Działem Obsługi Klienta telefonicznie pod numerem telefonu 703 502 504. Opłata za minutę połączenia wynosi 3,69 zł brutto.
Prosimy, prześlij reklamację na [email protected] podając numer rezerwacji i opis zaistniałej sytuacji. 1/2
— PolskiBus.com (@PolskiBuscom) 17 lipca 2017
Prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta pod numer 703 502 504 (3,69 zł brutto za minutę) lub mailowo na [email protected] :)
— PolskiBus.com (@PolskiBuscom) 19 lipca 2017
Na których dworcach można kupić bilet na Polskiego Busa?
Radzimy aż do odwołania zaopatrywać się w bilety oferowane przez Polskiego Busa w stacjonarnych punktach sprzedaży. Jak poinformował przewoźnik, w Warszawie i Wrocławiu sprzedaż biletów przy autokarach odbywa się tylko bezpośrednio przed odjazdem, w miarę dostępności biletów.
- Warszawa - Dworzec Autobusowy Metro Wilanowska, ul. Puławska 145, czynny 10:30 - 18:30.
- Warszawa - Dworzec Autobusowy Metro Młociny, hala przy peronie 1, ul. Kasprowicza 145, czynny 07:30 - 19:30.
- Kraków - Małopolski Dworzec Autobusowy, ul. Bosacka 18, kasy dworca czynne 07:00 - 19:45. (Kasy sprzedają bilety wyłącznie na kursy z Krakowa obsługiwane przez PolskiBus.com).
- Wrocław - Tymczasowy Dworzec Autobusowy POLBUS-PKS, ul. Joannitów 13, czynny 06:30 - 21:30.
W Warszawie oraz we Wrocławiu sprzedaż biletów prowadzona jest też przy autokarze, tuż przed odjazdem, w miarę dostępności wolnych miejsc. Na tych dworcach aktualnie nie ma możliwości zakupu biletu z wyprzedzeniem.
Oprac. na podst. forsal.pl, facebook.com, twitter.com