Wojna na maskotki. Lidl odpowiada na Świeżaki… Lidlakami! [ZDJĘCIA]

2017-08-25 14:52

Tego chyba nikt się nie spodziewał. Po tym jak Biedronka wznowiła popularną promocję Gang Świeżaków, oferując klientom sympatyczne maskotki warzyw i owoców w programie lojalnościowym, Lidl nie zwlekał ani chwili. W poniedziałek 28 sierpnia do niemieckiej sieci sklepów trafiły maskotki zwane Lidlakami. Choć są bardzo podobne do tych biedronkowych, sposób ich zdobycia jest zupełnie inny.

Już od poniedziałku maskotki można po prostu w Lidlu kupić i to w atrakcyjnej cenie 9,99 zł za sztukę. W Biedronce, aby zdobyć maskotkę, trzeba wziąć udział w programie lojalnościowym. Za zakupy na określoną kwotę zbiera się punkty, które uprawniają nas do odebrania maskotki. Szczegóły oferty Biedronki znajdziecie tutaj >>>

ZOBACZ TEŻ: Oto, jak wyglądają nowe Świeżaki i Juniorzy z Biedronki [ZDJĘCIA]

Lidl w swoim komunikacie prasowym nie wspomina ani słowem, że Lidlaki miałyby być odpowiedzią na ofertę konkurencyjnej Biedronki. Wskazuje, że maskotki mają promować zdrowy styl życia i zostaną wprowadzone do sprzedaży jako odpowiedź na potrzeby klientów. Dyskont podkreśla, że zabawki są w pełni bezpieczne nawet dla małych dzieci i spełniają wszelkie europejskie normy.

ZOBACZ TEŻ: Gigantyczne przeceny w Lidlu. 200 produktów nawet 80 proc. taniej!

W odróżnieniu od Biedronki, Lidl nie zdecydował się na nadanie Lidlakom imion. Podczas gdy w portugalskiej sieci dyskontów kupimy np. Kalafiora Krzysia czy Borówkę Basię, w Lidlu kupimy po prostu maskotki wyobrażające jabłko, marchewkę, pomidora, brokuł, banana oraz śliwkę. Zdjęcia Świeżaków i Lidlaków do porównania znajdziecie w galerii nad artykułem.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Nasi Partnerzy polecają
Najnowsze