Żabka

i

Autor: materiały promocyjne Żabka

Żabka jak restauracja? Sieć z nową ofertą

2020-07-22 18:33

Sieć sklepów Żabka regularnie poszerza swoją oferta dań gotowych. Firma już dawno znalazła potencjał sprzedażowy w klientach, który robią zakupy przed lub w przerwie pracy i poszukują tanich, zdrowy i szybkich do przyrządzenia posiłków. Tym razem do oferty wprowadzono produkty marki Le’Frog. Są to lekkie i różnorodne posiłki najwyższej jakości, przyrządzane ze świeżych składników.

Jak informuje sieć klienci mają do wyboru dania lunchowe, sałatki, przekąski śniadaniowe i desery z krótkim terminem przydatności do spożycia. Marka Le’Frog dostępna jest już w 22 sklepach Żabka w Warszawie. Dania tej firmy to przede wszystkim świeże produkty, o bardzo krótkim terminie ważności. Od momentu ich przygotowania do znalezienia się na sklepowej półce mija mniej niż 24 godziny, a ich termin ważności to jedynie 48 godzin

 Czytaj również: Wielkie spadki sprzedaży światowego giganta. Wszystko przez pandemię

– Żabka kształtuje swoją ofertę w odpowiedzi na aktualne potrzeby klientów. Z marką Le’Frog zwracamy się na początek do mieszkańców Warszawy, którzy żyjąc i pracując w pośpiechu, chcą zjeść świeży i wysokiej jakości posiłek jak z restauracji. Produkty marki Le’Frog są przygotowywane  tego samego dnia, w którym są dostarczane do sklepów. Nowa marka dań gotowych stanowi ciekawą propozycją dla osób, które dbają o swoje zdrowie i zbilansowaną dietę. Od teraz mogą one wybierać produkty przygotowane ze świeżych i różnorodnych składników w 22 warszawskich sklepach, a niebawem w kolejnych – podkreśla Jerzy Roguski, Dyrektor Handlowy w firmie Żabka Polska.

Sprawdź również: Sklepy zmieniają godziny otwarcia. Wybrane placówki czynne całą dobę

Produkty Le’Frog są gotowe do spożycia na zimno, bez dodatkowego przyrządzania. W ofercie znajdziemy między innymi  placuszki biszkoptowe z melonem, placuszki warzywne, mix sałat z łososiem (wszystkie w cenie 13,99 zł / szt.) oraz sałatki: z kuskusem i kurczakiem, z kaszą gryczaną i dynią, z pęczakiem, kurczakiem i kapustą modrą czy grandine (wszystkie w cenie 9,99 zł / szt.).  Na sklepowe półki trafią także pyszne desery: kokosowy pudding z tapioki z musem z mango, mus z kaszy jaglanej z truskawkami, panna cottę malinową (wszystkie w cenie 8,99 zł /szt.), a do popicia orzeźwiający indyjski napój mango lassi (w cenie 8,99 zł / szt.). Oferta produktów Le’Frog będzie się zmieniać, dlatego warto szukać nowości na sklepowych półkach. W lipcu w ramach promocji Happy Hours, codziennie po godz. 19.00, wszystkie produkty Le’Frog będzie można zakupić 30 proc.  taniej, tak aby ograniczyć marnowanie jedzenia.

Znikają kolejne obostrzenia związane z koronawirusem

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Najnowsze