ŻABKA.

i

Autor: ARCHIWUM

Żabka ma zupełnie nowe logo! Zobacz, jak wygląda

2016-08-26 15:03

Jeśli jesteście mieszkańcami Warszawy, Poznania, Wrocławia czy Trójmiasta, mogliście zwrócić uwagę na pewną zaskakującą zmianę w przestrzeni miejskiej. Dokonuje się ona po cichu, bez dużej kampanii reklamowej czy informacyjnej, a jest naprawdę spora. Chodzi tu o umieszczenie nad lokalami usługowymi nowego logo popularnej sieci Żabka. W wybranych sklepach działających pod tą marką nie zobaczymy już charakterystycznego wizerunku płaza, a zupełnie inny logotyp! Dlaczego sieć zdecydowała się na zmianę i czy możemy się jej spodziewać w całej Polsce?

Kiedy firma decyduje się na rebranding (czyli zmianę nazwy czy logo), jego procedura zazwyczaj poprzedzona jest dużą kampanią informacyjną. Żabka dokonuje jednak w swoich sklepach rewolucji po cichu, dlatego wielu klientów może być zaskoczonych nowym logo. Tym bardziej, że zmienia się w nim wszystko. Po pierwsze, nie zobaczymy w nim już charakterystycznego wizerunku żabki. Zmienia się także czcionka i kolorystyka emblematu sieci. Uważny obserwator zwróci jednak uwagę na to, że schematyczną głowę płaza tworzą litery „a” i „b” (oczy) oraz łączący je ułożony poziomo nawias (uśmiech):



Z czego w ogóle wynika zmiana? - Jako sieć będąca liderem formatu małych, wygodnych sklepów, ciągle się rozwijamy i poszukujemy innowacyjnych rozwiązań dla naszych klientów. Takim projektem są również sklepy w nowym formacie i z nowym logo, które obecnie testujemy. Wszystko po to, by jak najlepiej spełniać oczekiwania naszych klientów i dostosowywać się do obecnych trendów w konsumpcji – tłumaczy nam Anna Jarzębowska-Kwiatek, rzeczniczka spółki Żabka Polska. Jak dodaje, na razie nowy logotyp testowany jest w kilku wybranych sklepach w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu i Trójmieście. Jarzębowska-Kwiatek dodaje, że rewolucja jest nie tylko wizualna.

ZOBACZ TEŻ: Ta firma zawładnęła umysłami. Poznaj historię Apple

- Zmiany dotyczą również asortymentu i wyposażenia sklepów. Na rynku widoczny jest pośpiech, konsumenci coraz częściej żyją w biegu i zależy im na szybkich i wygodnych zakupach. Dostosowujemy nasz asortyment do klientów, którzy cenią sobie wygodę i czas, nie chcąc go tracić na duże zakupy. W naszych sklepach testowych pojawiły się m.in. dodatkowe strefy, w których klienci łatwo odnajdą produkty gotowe do szybkiego podgrzania i szybkie przekąski. Asortyment został jeszcze staranniej wyselekcjonowany. Rozszerzyliśmy też m.in. ofertę dań zdrowych, ekologicznych czy bezglutenowych. Powiększona została także oferta stoiska Żabka Cafe – wyjaśnia rzeczniczka. Jak dodaje, nie wiadomo jeszcze, czy nowe logo zastąpi obecne we wszystkich „żabkach” w Polsce. - Sklep w nowoczesnej odsłonie to jedno z wielu rozwiązań i innowacji, które właśnie testujemy. Od tego, jak przyjmie je rynek, zależy, czy będą powielane w kolejnych sklepach – tłumaczy Jarzębowska-Kwiatek.

Zdjęcia umieszczone w artykule otrzymaliśmy dzięki uprzejmości Żabka Polska

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Nasi Partnerzy polecają
Najnowsze