Firma RetailMeNot powstała w 2009 r. w USA. Prowadzi portale w USA, Kanadzie, Wielkiej Brytanii, Francji, Holandii, Niemczech, Hiszpanii oraz we Włoszech, a teraz również w Polsce.
Firma chwali się, że w 2015 r. całkowita liczba odwiedzin na należących do niej portalach wyniosła 718 milionów, a marki oferujące swoje produkty na platformie miały dzięki temu prawie 5 miliarda dolarów zysków.
Zobacz także: Płatności smartfonem w kolejnych bankach? BLIK szykuje duże zmiany
Co daje RetailMeNot konsumentom? Przede wszystkim to oferta dla kupujących przez internet. Platforma w jednym miejscu skupia oferty rabatowe różnych firm. Na polskiej stronie znaleźliśmy wiele najpopularniejszych polskich marek, pogrupowanych w blisko 20 kategorii – na stronie naleźć można zarówno rabaty na odzież i akcesoria, jak i żywność, elektronikę czy usługi finansowe.
Na platformie znaleźć można również kupony rabatowe i kody promocyjne, promocje typu cashback oraz nagrody (do wykorzystania podczas zakupów) dla użytkowników platformy, którzy dzielą się z innymi swoimi doświadczeniami i informacjami o znalezionych przez siebie ofertach i zniżkach.
Czytaj również: Na e-zakupy wydajemy średnio 80 zł miesięcznie. Liczy się głównie cena [WIDEO]
Jak tłumaczą władze firmy, RetailMeNot zdecydował się wejście do Polski ponieważ nasz kraj wykazuje najwyższy wzrost gospodarczy w Europie, zajmuje czwarte miejsce wśród krajów UE pod względem liczby kupujących online, a e-commerce w Polsce rozwija się w tempie powyżej średnich wskaźników.
MK