Załatwiaj sprawy urzędowe i finansowe bez wychodzenia z domu

i

Autor: Shutterstock

Załatwiaj sprawy urzędowe i finansowe bez wychodzenia z domu

2020-11-20 0:00

Pandemia znacznie ograniczyła naszą aktywność poza domem, a jednocześnie uświadomiła nam, jak wiele spraw możemy załatwiać zdalnie. Wygodniej jest wykonać przelew czy wypełnić urzędowy wniosek przy własnym stole, gdy nikt obok nie czeka w kolejce. Takie możliwości mają również klienci Banków Spółdzielczych z Grupy BPS.

Nowoczesna bankowość to domena nie tylko dużych, międzynarodowych banków. Zarządzać swoim domowym budżetem przez Internet i w telefonie mogą również klienci lokalnych Banków Spółdzielczych. Oferują one intuicyjne aplikacje internetowe i mobilne, których obsługa przychodzi z łatwością zarówno młodszym pokoleniom, jak i seniorom. Dodatkowo istnieje możliwość korzystania z płatności mobilnych: Google Pay, Apple Pay, Blik, czy przy pomocy sportowych zegarków Garmin Pay i Fitbit Pay – zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i internetowych. W Internecie płatności mobilne są nawet bezpieczniejsze niż te z użyciem karty.

Nie trzeba chodzić do urzędu

W większości Banków Spółdzielczych z Grupy BPS dostępna jest usługa mojeID i Profil Zaufany, pozwalające potwierdzać swoją tożsamość w urzędach i firmach komercyjnych. MojeID to tzw. tożsamość cyfrowa, za pomocą której możemy potwierdzić, że jesteśmy tym, za kogo się podajemy. Identyfikacja jest do,konywana przez bank, w którym mamy konto. Dzięki mojeID wiele spraw, które wcześniej wymagały wizyty w urzędach czy firmach można załatwić drogą elektroniczną.

Profilem Zaufanym można posługiwać się w urzędzie gminy, urzędzie skarbowym lub ZUS i KRUS, kiedy wymagane jest dodatkowe potwierdzenie, czyli podpisanie dokumentu czy wniosku składanego online. Profil Zaufany można założyć w bankowości internetowej swojego Banku Spółdzielczego

Robert Pełka, Kierownik Zespołu IT w Banku Spółdzielczym w Białej Rawskiej

Nieustannie dbamy o poszerzanie oferty produktowej ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb Klientów i dostępnych rozwiązań w obszarze szeroko rozumianej mobilności.

Nasi Klienci mogą zarządzać zgromadzonymi środkami z wykorzystaniem systemu bankowości internetowej dostępnej przez przeglądarkę internetową  czy aplikacji mobilnej Nasz Bank dostępnej w systemach Android oraz Apple stanowiącej wygodną i bezpieczną formę dostępu do rachunku bankowego. Aplikacja mobilna działa równolegle z tradycyjnym dostępem do usługi bankowości elektronicznej Internet Banking.  Klient może także wykonywać płatności w sklepach i w Internecie z wykorzystaniem kart płatniczych, jak i szeregu innych usług płatności mobilnych, takich jak: Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay czy Fitbit Pay. Dodatkowo w bankowości internetowej Klient może złożyć wnioski w ramach programu Dobry start (300+) i Rodzina 500+.

Pandemia oraz związane z nią obostrzenia dały impuls wszystkim naszym Klientom do pełniejszego wykorzystywania oferowanych przez Bank usług bankowości mobilnej czy płatności mobilnych, które znacząco ograniczają konieczność kontaktu fizycznego, co w obecnych czasach pandemii jest doceniane także przez starsze pokolenie. Bardzo dużym zainteresowaniem cieszy się wdrożona przez Bank usługa mojeID, która w  kilku krokach, na dowolnym urządzeniu z dostępem do Internetu, pozwala osobie fizycznej – Klientowi banku, szybko i bezpiecznie potwierdzić swoją tożsamość. Klient, korzystając  z usługi  mojeID, ma dostęp do wielu usług świadczonych online zarówno przez dostawców komercyjnych, jak i administrację publiczną: dostawców mediów, usług medycznych czy ubezpieczeniowych oraz spraw urzędowych, obejmujących m.in. zdalne złożenie wniosku o dowód osobisty, rejestrację pojazdu czy uzyskanie odpisu aktu stanu cywilnego. W ciągu niespełna czterech miesięcy nasi Klienci skorzystali ponad 5 tysięcy razy z możliwości załatwiania spraw urzędowych z  wykorzystaniem usługi mojeID.

Klienci Banków Spółdzielczych z Grupy BPS płacą mobilnie

i

Autor: Materiały Prasowe Link: https://mojbank.pl/

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Najnowsze