W czasach pandemii szczególnie musimy dbać o to, by niezbędne wizyty w sklepach były jak najkrótsze i najbardziej bezpieczne dla naszego zdrowia. Dzięki specjalnemu narzędziu, które znajdziemy na stronie internetowej Carrefour Polska możemy świadomie zaplanować wizytę w konkretnym sklepie tej sieci i zrobić szybkie i bezpieczne zakupy. Klienci w prosty sposób mogą wyszukać swój sklep Carrefour i sprawdzić, jak wygląda ruch w wybranej przez siebie lokalizacji.
Wystarczy wejść stronę: https://www.carrefour.pl/lp-w-trosce-o-zdrowie/ i skorzystać z narzędzia Traffic Meter. Prognozy są opracowywane na podstawie danych zbieranych przez platformę Synerise z ponad 900 sklepów sieci w czasie rzeczywistym.
- Celem jest zwiększenie bezpieczeństwa oraz wygody klientów sklepów Carrefour – wyjaśnia Michał Sacha, dyrektor marketingu, digital, IT, e-commerce i usług finansowych Carrefour Polska. – Wszyscy działamy w wyjątkowej sytuacji, która od firm odpowiedzialnych społecznie wymaga podejmowania również niestandardowych inicjatyw, a technologia w służbie człowiekowi kreuje nowe możliwości – dodaje.
- Projekt zrealizowany dla Carrefour Polska udowadnia, że posiadając odpowiednio wdrożony ekosystem omnichannel do zbierania i analizowania danych w czasie rzeczywistym, firmy mogą szybko odpowiedzieć na potrzeby klientów w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości, odnaleźć nowe sposoby na wykorzystanie posiadanych informacji, a przy tym poprawić komfort i bezpieczeństwo usług - podkreśla Marcin Zduńczyk, Solution Architect, Synerise.
Czytaj Super Express bez wychodzenia z domu. Kup bezpiecznie Super Express KLIKNIJ tutaj