![Super Biznes SE Google News](https://cdn.galleries.smcloud.net/t/galleries/gf-b2RH-YnJp-Mda6_super-biznes-se-google-news-664x442-nocrop.jpg)
Andreas Moll posiada ponad 20-letnie doświadczenie w branży sportowej. Ma na swoim koncie liczne sukcesy w rozwoju kategorii produktowych i wzmacnianiu pozycji marek na konkurencyjnym rynku. Przez ostatnie dwa lata pełnił funkcję dyrektora kategorii running w ASICS, gdzie przyczynił się do optymalizacji portfolio produktów biegowych oraz zwiększenia widoczności marki w Europie.
Jego strategiczna wizja i przywództwo umocniły pozycję marki jako lidera w kategorii obuwia biegowego, czego dowodem są innowacyjne produkty dopasowane do dynamicznie zmieniających się potrzeb sportowców.
Kariera Andreasa w ASICS rozpoczęła się w 2012 roku na stanowisku Merchandise Managera Footwear. Następnie obejmował kolejne kluczowe role, w tym Senior Merchandise Managera Footwear EMEA oraz Merchandising Directora Footwear. Przed dołączeniem do ASICS, zdobywał cenne doświadczenie w PUMA oraz Amer Sports Corporation w Niemczech, dzięki czemu doskonale rozumie potrzeby konsumentów i dynamikę rynku.
Andreas odegrał kluczową rolę w rozwoju ASICS w naszym regionie od momentu dołączenia do firmy w 2012 roku. Ma imponujące doświadczenie i dogłębną znajomość naszej branży. Obejmując tak istotne stanowisko, nadal będzie odpowiedzialny za intensywny rozwój marki w Europie – skomentował Carsten Unbehaun, CEO ASICS EMEA. Moll objął nowe stanowisko w styczniu 2025 roku, zastępując Gary’ego Rauchera, który został globalnym szefem marketingu ASICS.