KFC

i

Autor: Shutterstock KFC

Niezwykła oferta KFC na Dzień Singla. Masz już swoją fawo(f)rytkę? [ZDJĘCIA]

2020-02-16 12:41

Ulubionym daniem w KFC jest niezrównany Kubełek dla jednej osoby? Jeśli tak, to KFC ma dla zainteresowanych ważny komunikat - w tym roku postanowiliśmy przygotować coś specjalnie dla lubiących przebywać w swoim własnym towarzystwie i aby móc przytupem świętować Dzień Singla!

W miniony weekend wrażeniom nie było końca, wyglądało jakby zabawa miała trwać wiecznie. Najpierw świętowały pary, romantyzm było czuć na każdym kroku – w radio, w sklepach, w restauracjach. Miłość była wszędzie… W końcu Walentynki są jednym z najbardziej wyczekiwanych świąt w roku. Ale czy wiecie, że tuż po dniu zakochanych, 15 lutego, obchodzony jest Dzień Singla? Tego dnia „Single Ladies” królowej B. rozbrzmiało chyba wszędzie, a wszystkie dumne single ruszyły na parkiety, roztaczając dookoła wyłącznie pozytywne wibracje, przypominając że nie ma nic ważniejszego niż akceptacja i miłość do samego siebie - czytamy w komunikacie prasowym KFC.

ZOBACZ RÓWNIEŻ: Polacy mają nowe danie narodowe. Nie uwierzysz, jakie

KFC pamiętało o Singlach celebrujących swoją niezależność i właśnie dla nich przygotowało w ubiegłą sobotę specjalną aktywację – konkurs z nagrodami w postaci bluz z oryginalnymi hasłami. Wystarczyło wejść na Instagramowe i Facebookowe Stories marki, na których czekał na Was do wypełnienia quiz z pytaniami dotyczącymi Waszych kulinarnych upodobań. Wolicie kubełek pełny przepysznych kąsków kurczaka czy raczej burgera z serem halloumi? Do KFC wpadacie zawsze z przyjaciółmi czy – tak jak Joey z „Przyjaciół” – nie dzielicie się jedzeniem z nikim? Chcieliśmy zbadać jak kompatybilni jesteście ze swoimi współ-quizującymi, co Was najbardziej różni, a co łączy i czy przeciwieństwa rzeczywiście się przyciągają. W tym celu, po porównaniu wszystkich nadesłanych odpowiedzi, przetestujemy teorię w praktyce, sprawdzając czy wyjście do jednej z naszych restauracji i podzielenie się chrupiącymi kurczakami może złączyć dwie kontrastujące dusze - zachęca KFC.

Jak przekonuje KFC w swoim komunikacie, za serią pytań zamkniętych, na końcu znajdowało się jeszcze jedno, najważniejsze zadanie: należało opisać swojego wymarzonego partnera do kurczaka. Czemu najważniejsze? - Otóż właśnie najciekawszy, najbardziej kreatywny opis przeważał w decyzji, komu najbardziej należy się jedna z wyjątkowych, 50 limitowanych bluz KFC. Odzew był naprawdę spory: ponad 30 000 wyświetleń Stories na FB, aż 16 000 na Instagramie i około 1500 zgłoszeń do konkursu – oj, będzie w czym wybierać! Byliście z nami szczególnie otwarci, za co bardzo dziękujemy - czytamy dalej.

SPRAWDŹ TEŻ: Nowy rozkład FlixBusa na sezon wiosna-lato. Pojedziemy do Białowieży i francuskiego Lille

Jakie przewidziano nagrody? Te wyjątkowe bluzy bezsprzecznie pozwolą Wam pokazać światu, co tak naprawdę znaczy być singlem i być z tego powodu bardzo szczęśliwym! Każda wyjątkowa, lecz wszystkie niosące ten sam pozytywny vibe. Jedna wygłosi, że najlepiej czujecie się ze sobą i Waszym ulubionym panierowanym kurczakiem, dzięki innej wyjaśnicie, że Wasz status pozostaje spanierowany, kolejna oznajmi światu o Waszej FAWO(F)RYTCE, natomiast inna poinformuje wszem i wobec, że tak właściwie to jesteście NO LONGER ALONE! A właśnie w tej chwili nasze singlo-amorki ciężko pracują nad tym, aby wszystkie odpowiedzi zostały dokładnie podliczone i przeanalizowane, żeby najciekawsze z nadesłanych opisów zostały odpowiednio nagrodzone bluzami - zachęca właściciel sieci fast food.

Co byście powiedzieli, gdyby na podstawie nadesłanych odpowiedzi KFC znalazło Wasze idealne przeciwieństwo i zaprosiło na wspólny posiłek do jednej z naszych restauracji? Doszły nas bowiem słuchy, że KFC ma szczególną moc łączenia ludzi, a przy założeniu że przeciwieństwa się przyciągają, widzimy tutaj duży potencjał. Może i tym razem zadziała jakaś magia i KFC wprowadzi trochę zamieszania do Waszego życia? Drobna rada dla quizujących – bądźcie na bieżąco z tym co u nas, bo to dopiero początek atrakcji w temacie szeroko rozumianej miłości - czytamy dalej. Za kreację kampanii odpowiada agencja McCANN Worldgroup.

Najnowsze