Przesyłki kurierskie w Żabce
Ponad 75 proc. klientów kojarzy Żabkę z przesyłkami kurierskimi. Niewątpliwie jest to związane ze skalą działalności sieci – usługa ta jest dostępna w ponad 9200 sklepach na terenie całej Polski, w bardzo dobrych lokalizacjach i dogodnych godzinach – oraz aktywną współpracą, jaką Żabka prowadzi z największymi operatorami kurierskimi i sklepami internetowymi. Jednocześnie Żabka systematycznie pracuje nad rozwojem tej usługi, by była ona jeszcze szybsza i bardziej wygodna dla klientów. Na przykład użytkownicy aplikacji mobilnej Żappka, dzięki funkcjonalności Żappka Post, mają możliwość śledzenia zamawianych przesyłek oraz bezpieczny, bo bezdotykowy, ich odbiór w najbliższej Żabce obok domu czy pracy.
Żabka i DPD – usługi kurierskie dostępne w całej Polsce
Sieć Żabka poszerza ofertę „Wygodnych usług” i rozpoczyna współpracę z DPD Polska. W jej ramach we wszystkich ponad 9 200 sklepach sieci będzie można nadawać, odbierać i zwracać przesyłki wysyłane za pośrednictwem DPD. Wdrożenie usługi zapewnia partner technologiczny Pointpack S.A. Z analiz Żabki wynika, że ponad 5 mln Polaków jest zainteresowanych odbiorem lub nadaniem paczki w należących do sieci sklepach. Dzięki poszerzeniu dotychczasowej grupy współpracujących z Żabką firm kurierskich, sieć jest w stanie w przyszłości zwiększyć dostępność i zasięg usługi oraz liczbę obsługiwanych przesyłek. Klienci, którzy cenią swój czas, docenią wygodę, elastyczność i szybkość odbioru czy nadania paczki podczas codziennych zakupów, w dogodnych dla siebie godzinach pomiędzy 6.00 a 23.00. Usługa nie jest dostępna w sklepach autonomicznych Żabka Nano.