Twisto to fintech oferujący płatności odroczone „kup teraz, zapłać później” w aplikacji mobilnej. Od grudnia użytkownicy Twisto mają możliwość podzielenia płatności na trzymiesięczne raty za 0 zł (RRSO 0%), bez formalności w popularnych sklepach internetowych, takich jak Allegro, Aliexpress, eObuwie, BRW czy Notino. Teraz z „Podziel na 3” mogą skorzystać również klienci e-sklepu i sklepów stacjonarnych IKEA. Twisto Podziel na 3 to pierwszy tego typu produkt na polskim rynku.
- Podziel na 3 szybko zyskuje popularność wśród użytkowników Twisto. Cieszymy się, że do katalogu sprzedawców oferujących to rozwiązanie dołączyła szwedzka sieć sklepów meblowych IKEA. W tym przypadku Twisto umożliwi podzielenie na 3 raty za 0 zł płatności za zakupy zrobione online i w ramach przedświątecznej promocji także w sklepach stacjonarnych – mówi Adam Miziołek, country manager Twisto. - W przypadku asortymentu IKEA to ważny aspekt, coraz więcej kupujemy online, jednak meble i akcesoria domowe wolimy kupować w sklepach stacjonarnych – dodaje.
Produkty IKEA odbierzesz również z paczkomatu InPost
Aby skorzystać z Twisto Podziel na 3, należy zrobić zakup o wartości co najmniej 200 zł w jednym ze sklepów partnerskich, wchodząc do niego bezpośrednio przez aplikację Twisto. Po zaksięgowaniu płatności, można ją podzielić na 3 raty za 0 zł jednym przyciskiem. Pierwsza rata jest spłacana do 15 dnia następnego miesiąca. Aby podzielić na 3 płatność za zakupy w sklepach stacjonarnych IKEA wystarczy zapłacić za nie kartą Twisto. Dalsza część procesu wygląda tak samo jak w przypadku płatności za zakupy online.
Jak działa aplikacja Twisto?
Aby zacząć korzystać z Twisto należy pobrać darmową aplikację na telefon i zarejestrować się. Rejestracja trwa kilka minut. Po otrzymaniu miesięcznego limitu, który zwykle przyznawany jest w ciągu kilkunastu minut, można ruszać na zakupy. Limit ustalany jest na podstawie deklaracji klienta oraz oceny jego zdolności kredytowej i może sięgać kilku tysięcy złotych. Poziom wykorzystania limitu i zestawienie wszystkich transakcji są widoczne w aplikacji w czasie rzeczywistym. Użytkownik dostaje także powiadomienie push po każdym zakupie i zestawienie wydatków na koniec dnia. Okres rozliczeniowy trwa od 1 do ostatniego dnia miesiąca. Na początku kolejnego miesiąca użytkownik otrzymuje podsumowanie i dodatkowe 15 dni na uregulowanie należności. W tym czasie może zdecydować, czy spłaci całość wydatków nie ponosząc żadnych dodatkowych kosztów, czy przesunie płatności na następny miesiąc lub rozłoży ją na raty. Po spłacie całej sumy ponownie otrzymuje do wykorzystania bezpłatny limit kredytowy. Jeśli użytkownik zdecyduje się przesunąć płatność o kolejny miesiąc (maksymalnie do 90 proc. sumy wszystkich wydatków), limit do wykorzystania w następnym miesiącu zostanie pomniejszony o kwotę, która przesunął. Przesunięcie terminu płatności wiąże się z kosztem, który podawany jest w aplikacji.