Katy Perry śpiewa o Pyszne.pl
Klip nakręcony w charakterystycznym dla Katy Perry stylu pokazuje „dziewczynę z Kalifornii”, która otwiera kurierowi Pyszne.pl drzwi do swojej przypominającej domek dla lalek rezydencji. Gdy kurier wręcza Katy zamówiony posiłek, widzowie ruszają w szaloną podróż po jej fantastycznym świecie, w którym nie brakuje wyszukanych strojów, lalek grających na pianinie i wspaniałych dań. W nowej wersji popularnej za granicą reklamy „Did Somebody Say… Just Eat” Katy śpiewa o różnych daniach dostępnych w Pyszne.pl: “curry talerzu całym”, “sushi, które do seansu być musi” czy o “zakręconym lodach, żeby się ochłodzić”. Tekst piosenki opowiada o tym, jak Pyszne.pl, potrafi zaspokoić każdą, nawet najbardziej wyszukaną kulinarną zachciankę.
Polecany artykuł:
Katy słynie z zamiłowania do ekscentrycznej mody. Dowiodła tego choćby na after party Met Gala 2019, gdzie pojawiła się przebrana za hamburgera. W nowym wideo olśniewa dziewięcioma kreacjami. Każda inspirowana jest jej ulubionym daniem. Wideoklip pokazuje Katy jedzącą makaron w dwuczęściowym kostiumie Moschino ozdobionym sadzonymi jajkami, delektującą się kanapką w biustonoszu zrobionym z sałaty z błyszczącymi cekinami czy też lodami w wykonanej na zamówienie sukience w kształcie tortu. Co istotne, artystka jest współautorką muzyki i słów do utworu.
– Współpraca z Pyszne.pl dała mi mnóstwo radości, a przy tym była czymś najzupełniej naturalnym. Tak się składa, że na większości moich płyt ze wszystkich etapów mojej kariery obecne są podteksty kulinarne: truskawki, miętówki, a ostatnio nawet muchomory. Zamawianie jedzenia z dowozem to dla mnie częsty scenariusz na sobotnią noc. W klipie jest wszystko, co daje mi życiową radość: żywe, jasne kolory, dzikie stroje, językowe gry słowne z jedzeniem w roli głównej i wpadająca w ucho melodia – powiedziała Katy Perry.
– Katy Perry to gwiazda światowego formatu, a jej skora do żartów natura pasuje do naszej marki. Zabawne teksty o kulinarnych zachciankach przypominają o ogromnej różnorodności potraw dostępnych w serwisie Pyszne.pl. Nie chodzi tylko o ucztowanie w piątkowe wieczory. Odnotowujemy wzrost popytu na dostawy w porze śniadania, lunchu, w środku tygodnia, a nawet późnym wieczorem. Dlatego wszyscy, którzy tak jak Katy mają ochotę na miskę jagód acai na śniadanie, margheritę z dodatkowym serem czy choćby kanapkę po powrocie z imprezy, znajdą je na Pyszne.pl – komentuje nowe partnerstwo Katarzyna Makowska, Senior Marketing Lead w Pyszne.pl.