Pyszne.pl jako najpopularniejszy serwis do zamawiania jedzenia w Polsce ma już ponad 3 miliony użytkowników w całym kraju. Sodexo to lider rynku świadczeń pozapłacowych i ekspert w budowaniu lojalności w biznesie, a z rozwiązań Sodexo Benefits and Rewards Services Polska korzysta 50 tysięcy Klientów i ponad 4 miliony użytkowników. Kartami przedpłaconymi wydanymi przez Sodexo wykonywanych jest nawet pół miliona transakcji tygodniowo. Partnerstwo dwóch cyfrowych liderów rynku, w ślad za globalnym porozumieniem spółek, kreuje znaczącą wartość dodaną, która łączy atrakcyjną ofertę zamawiania jedzenia online z prostymi i bezpiecznymi płatnościami online.
ZOBACZ: Rówieśnik Google i jeden z pierwszych e-sklepów obchodzi urodziny
Dzięki zawartej współpracy zarówno pracownicy, którzy otrzymali karty Sodexo jako benefit od pracodawcy, jak i uczestnicy różnego rodzaju programów wsparcia sprzedaży, w którym karty są nagrodą, otrzymują dostęp do tysięcy restauracji w całym kraju. To bogata oferta kuchni z każdego zakątka świata, elastyczność wyboru posiłków zarówno z lokalnych restauracji, jak i popularnych sieci, w tym McDonald's, Salad Story czy Da Grasso. W większości lokalizacji można zamawiać dania wegetariańskie, wegańskie czy bezglutenowe.
- Zamawianie posiłków online to duża wygoda dla posiadaczy kart Sodexo. Aż 62% Polaków przyznaje, że rozwiązanie to pozwala im zaoszczędzić czas.[1] Dodatkowo odciąża ich to od obowiązków związanych z codziennym gotowaniem posiłków. Współpracę z Sodexo podjęliśmy także z myślą o generowaniu dodatkowych zamówień dla naszych restauracji partnerskich - mówi Arkadiusz Krupicz, współzałożyciel i dyrektor zarządzający Pyszne.pl.
- Nawiązanie współpracy z Pyszne.pl to dla nas kolejny krok we wzmacnianiu naszej cyfrowej oferty benefitów pozapłacowych dla Pracodawców i ich Pracowników. Od wielu lat, jako lider na rynku świadczeń pracowniczych, stawiamy na digitalizację oferowanych przez nas rozwiązań, w tym mocny rozwój współpracy z partnerami e-commercowymi. Jestem przekonany, że partnerstwo z wiodącym rynkowym i technologicznym partnerem w kategorii dostaw posiłków, pozwoli nam lepiej wpisać się w trend pracy zdalnej oraz zaoferować wszystkim użytkownikom kart Sodexo jeszcze lepszą ofertę zamawiania posiłków z restauracji on-line. Jest dla nas także ważne, że dzięki temu partnerstwu, będziemy mogli przyczynić się do wsparcia branży gastronomicznej, która mocno ucierpiała podczas pandemii – dodaje Arkadiusz Rochala, Dyrektor Generalny Sodexo Benefits and Rewards Services w Polsce.
Na użytkowników Sodexo korzystających z Pyszne.pl czekają też atrakcyjne okazje w programie lojalnościowym Pyszne.pl. Za każde zamówienie złożone w aplikacji lub w przeglądarce otrzymają punkty, które można wymienić między innymi na nieodpłatne zestawy degustacyjne lub zniżki na przejazdy, obuwie sportowe, odzież, subskrypcje w mediach cyfrowych i wiele innych. Do skorzystania z oferty wystarczą już dwa zamówienia.