Firmowe przezenty

Wielkanocne upominki dla biznesu. Co najchętniej wybierają firmy w 2024 roku?

2024-02-28 17:11

Wielkanoc to świetna okazja do wręczenia upominków pracownikom i partnerom biznesowym. Częstym i zawsze trafionym wyborem, są słodycze reklamowe zamknięte w eleganckim opakowaniu. Producenci słodyczy dla biznesu podpowiadają, jakie prezenty wiodą prym w trwającym sezonie.

Upominki firmowe na Wielkanoc

Czekoladowa pisanka czy zajączek to produkty, które szybko przychodzą na myśl, gdy planujemy zakup słodkich upominków firmowych na Wielkanoc. Jak jednak podkreślają producenci, asortyment słodyczy B2B jest znacznie szerszy, a w grę wchodzą nie tylko różne kształty, ale również smaki upominków.

W Czekoladowni SLODKIE – jednego z europejskich liderów w produkcji słodyczy reklamowych – powstaje obecnie kilkadziesiąt rodzajów wielkanocnych produktów, które tworzone są na potrzeby polskich i zagranicznych firm. Wśród nich m.in.:

* słodycze reklamowe z podwójną personalizacją (zdobienia zarówno na opakowaniu jak i bezpośrednio na czekoladzie),

* pisanki z logo wytłoczonym na czekoladzie,

* pisanki zawinięte w folię z logo firmy (nowość w Polsce),

* pralinki w kształcie zajączków z migdałami sprowadzanymi prosto z Sycylii,

* zestawy nadziewanych, słodkich pisanek w klasycznym pudełeczku na jajka.

Słodycze reklamowe w wersji fit

Oferta wielkanocna to jednak nie tylko czekoladowe słodkości. SLODKIE oferuje także przygotowanie upominków firmowych w wersji fit. Wśród nich: batoniki musli w kształcie pisanki z logo klienta czy zestawów bakalii w 20 rozmaitych rodzajach. W ofercie polskiego producenta pojawiły się również owocowe galaretki pektynowe, w których ponad 70 proc. składu stanowią owoce.

Słodycze firmowe, czyli kilka słów o brandingu

Upominki biznesowe charakteryzują się wyraźnie zarysowanym brandingiem. Prezenty wręczane zarówno pracownikom jak i partnerom są zwykle tworzone z wykorzystaniem logotypu, claimu czy key visuala danej marki. Pozwala to identyfikować prezent z konkretną firmą i budować relację między obdarowanym a obdarowującym. Producenci słodyczy reklamowych z każdym rokiem coraz wyżej podnoszą poprzeczkę w zakresie dostępnej personalizacji – zarówno produktu jak i opakowania. Jak dodaje Anna Garmada, CEO firmy SLODKIE: "Nasz klient ma możliwość wykonania kolorowego zdobienia nie tylko na opakowaniu, ale i bezpośrednio na czekoladzie, lizakach czy lentilkach. To jednak jeszcze nie koniec w zakresie możliwości brandowania słodyczy. Nieliczni producenci słodyczy reklamowych oferują dziś także stworzenie unikatowej słodkości na zamówienie konkretnego klienta."

QUIZ PRL. Zakupy i handel w Polsce Ludowej

Pytanie 1 z 15
Aby w 1976 roku kupić cukier należało posiadać:
QUIZ PRL. Zakupy i handel w PRL
Pieniądze to nie wszystko - Artur Soboń
Najnowsze