Sieć już korzysta z nowych technologicznie rozwiązań. Przypomnijmy, że bezobsługowych punktów Żabka Nano już jest 50. W sezonie imprez plenerowych Żabka uruchomiła również mobilne punkty sprzedaży. W 2022 roku mobilne Żabki obsłużyły ponad 30 tys. klientów podczas 60 dni eventowych, sprzedając blisko 10 tys. hot dogów amerykańskich i 7 tys. butelek wody mineralnej. W tym sezonie w Polskę ruszy 6 mobilnych sklepów z ofertą food-to-go. Pojawią się one na koncertach Męskiego Grania w Szczecinie, Poznaniu, Warszawie, Gdańsku, Krakowie, Wrocławiu i Żywcu oraz na festiwalach: Polish Hip-Hop Festival w Płocku, Ostróda Reggae Festival i OFF Festival w Katowicach.
Obecnie firma pracuje nad nowym formatem sklepu Żabka Drive. Będzie w nim można zrobić zakupy bez wysiadania z samochodu. Próby i testy trwają już od ubiegłego roku, jednak termin premiery został przesunięty. – Planujemy otworzyć pierwsze sklepy Drive w drugiej połowie tego roku – powiedział serwisowi Wirtualnemedia.pl wiceprezes zarządu i dyrektor generalny Adam Manikowski.
Koncepcja drive thru jest dobrze znana polskim klientom. Korzystają z niej sieci fast-food McDonalds oraz KFC. Czy przyjmie się na rynku taki format sklepu spożywczego? Czy Żabka Drive zdominuje rynek? Wkrótce się o tym dowiemy.
Polecany artykuł: