- W tym roku zgodnie z naszą strategią, poza otwarciami nowych obiektów skupiamy się przede wszystkim na modernizacji naszych starszych placówek. W ponad 60 zmodernizowanych od początku roku sklepach nasi klienci mogą robić zakupy w komfortowych warunkach. Zmieniamy ich wystrój i oznakowanie, a także wymieniamy wyposażenie – w szczególności meble ekspozycyjne oraz urządzenia chłodnicze. Oczywiście otwieramy się także w nowych lokalizacjach – tylko w ciągu ostatnich trzech tygodni otworzyliśmy nasze supermarkety w Łowiczu, Koronowie, Pyzdrach i Koszalinie – informuje Jarosław Brudnicki, dyrektor zakupów i marketingu, członek zarządu w POLOmarkecie.
Nowo otwarte sklepy sieci, takie jak np. sklep w Koronowie, wybudowane są i wyposażone zgodnie z najnowszym konceptem, w którym poza czytelną ekspozycją i oznakowaniem produktów, wygodnymi ciągami komunikacyjnymi i nowym sprzętem chłodniczym oraz regałami, wdrażane są rozwiązania proekologiczne i energooszczędne. Przykładem takich rozwiązań są m.in. systemy odzysku ciepła z urządzeń chłodniczych oraz energooszczędne oświetlenie zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz obiektu. W Koronowie zastosowano również system zasilania urządzeń chłodniczych czynnikiem CO2.
- Inwestycje w najwyższej klasy wyposażenie naszych obiektów, w szczególności w urządzenia chłodnicze to nie tylko spełnianie wysokich standardów proekologicznych, ale także realizacja jednego z kluczowych punktów naszej strategii, czyli zapewnienia naszym klientom najwyższej jakości produktów świeżych i ultraświeżych - dodaje Jarosław Brudnicki.
Strategia sieci zakłada zakończenie procesu modernizacji wszystkich sklepów do 2020 r. Nowe obiekty, zaplanowane do otwarcia w przyszłym roku i kolejnych latach będą oczywiście realizowane zgodnie z najnowszym konceptem sieci - czytamy w komunikacie prasowym firmy.