Flagowy sklep Huawei, uplasowany na jednej z największych ulic handlowych świata w Szanghaju, znajduje się w budynku w stylu Art Deco z 1935 roku, który został poddany gruntownej renowacji. Zabytkowa elewacja z cegłą, dekoracyjnymi wzorami i kinkietami, została w pełni zachowana, a do jej odnowienia użyto nowoczesnej farby ceramicznej. Oświetlenie budynku ekranami LED nadaje mu nowoczesny charakter i wyróżnia w nocnym krajobrazie miasta.
ZOBACZ RÓWNIEŻ: BrandZ Top 100 2020. Huawei w górę w rankingu najcenniejszych marek świata
Na pierwszym piętrze sklepu klienci mają dostęp do pełnej oferty produktów Huawei. Na drugim piętrze prezentowane są inteligentne rozwiązania autorstwa marki w pięciu obszarach: inteligentny dom, mobilne biuro, fitness i zdrowie, podróżowanie oraz rozrywka. Trzecie piętro sklepu to przestrzeń wystawiennicza dla filmów, obrazów i innych form sztuki wizualnej. Klienci będą obsługiwani przez 220 pracowników i konsultantów Huawei.
- Huawei od zawsze angażuje się w bezpośredni kontakt z konsumentami, dla nas to coś więcej niż relacja sprzedający-kupujący. Flagowy sklep to miejsce, w którym konsumenci mogą spotkać się z ludźmi tworzącymi markę, dzielić się swoim doświadczeniem. To także przestrzeń, która przybliża naszą wizję życia w świecie sztucznej inteligencji i „Internet of Everything”, następcy Internetu Rzeczy – komentuje otwarcie sklepu Richard Yu, CEO w Huawei Consumer Business Group.
Każdego dnia, na terenie nowego sklepu, Huawei będzie organizował bezpłatne wykłady - łącznie ponad 60 tygodniowo. Będą one obejmować takie tematy jak produkcja wideo, programowanie, fitness czy muzyka. Twórcy i eksperci technologiczni z całego świata, a także lokalni artyści, będą zapraszani do dzielenie się swoim doświadczeniem z klientami sklepu.