- W związku z obecną sytuacją w Polsce Xiaomi zdecydowało się na kolejne udogodnienia dla klientów. Smartfony Xiaomi z oficjalnej polskiej dystrybucji, których gwarancja kończy się w terminie od 15 marca do 15 kwietnia 2020 roku, będą miały ją przedłużoną o kolejne trzy miesiące – z 24 do 27 miesięcy. W celu złożenia ewentualnej reklamacji wystarczy skontaktować się z autoryzowanym punktem serwisowym Xiaomi. Kontakt znajduje się pod adresem: https://www.ccsonline.pl/. Cały proces prowadzony jest w formule door to door - czytamy w komunikacie prasowym Xiaomi Polska.
ZOBACZ TAKŻE: Xiaomi zamyka swoje sklepy. Mi Store w Polsce nieczynne do odwołania
Jak przypomina przedstawiciel chińskiego producenta technologicznego, produkty Xiaomi można kupić obecnie jedynie drogą internetową na m.in. na stronach: mi-home.pl, mi-store.pl oraz mimarkt.pl. Do 29 marca trwa akcja promocyjna, w której można kupić m.in. najnowsze telefony w specjalnych cenach.