Po najnowszej aktualizacji aplikacji mytaxi, zamawiając taksówkę i wybierając Klasę Usługi, możemy mieć pewność, że zlecenie trafi wyłącznie do kierowców spełniających określone kryteria. Aktualizacja dotyczy wszystkich 100 miast europejskich, w których operuje mytaxi. Klasy Usługi są powiązane ze standardem taksówki, stawką za kilometr lub liczbą miejsc.
– Z aplikacji znika suwak ceny, a zamiast niego taksówki ze stawką do 2,00 zł/km będą dostępne jako Klasa Standard – mówi Krzysztof Urban, dyrektor zarządzający mytaxi w Polsce – Nowością jest natomiast Klasa Plus, do której należą wyróżniające się auta o podwyższonym standardzie. Zamówienie taxi dla większej liczby osób jest możliwe przez wybranie Taxi XL. Klasy Standard, Plus i XL są dostępne w wybranych miastach. mytaxi w nowej wersji zapewnia kierowcom większą transparentność ich usług i łatwiejsze budowanie własnej bazy klientów.
Klasy Usługi dostępne w Polsce to:
Taxi – najbliższa dostępna taksówka i najkrótszy czas dojazdu,
Standard – przystępne cenowo taksówki ze stawką do 2,00 PLN/km,
Plus – taksówki o podwyższonym standardzie. Nowe auta i większy komfort,
Taxi XL – taksówka dla większej liczby osób, czyli vany oraz busy (pomieszczą od 5 do 8 osób),
Match – usługa współdzielenia przejazdu i kosztu pomiędzy dwóch pasażerów, którzy jadą w podobnym kierunku (tylko w Warszawie).
Podczas zamówienia mytaxi, bez względu na wybór Klasy, pozostaje możliwość wpisania wiadomości do kierowcy, a także wybrania opcji „Ulubiony Kierowca”, „5 gwiazdkowa taksówka”, „Małe Zwierzęta” lub „Przesyłka”. Nowością w aplikacji jest również wyliczenie godziny dojazdu na miejsce docelowe podczas zamówienia.
– Przebudowaliśmy aplikację w taki sposób, by niektóre istniejące wcześniej opcje dotychczas ukryte w menu, takie jak na przykład możliwość zamówienia Busa, pojawiły się w prostych Klasach Usługi widocznych na głównym ekranie – mówi Johannes Mewes, CPO mytaxi – Dzięki tej zmianie pasażer może jeszcze szybciej zamówić taksówkę dokładnie odpowiadającą jego indywidualnym preferencjom. Chcemy nieustannie rozwijać nasze funkcjonalności i oferować pasażerom różne opcje zamówienia przejazdu, tym samym przyczyniać się do poprawy mobilności w dużych miastach.
Aktualizację można pobrać od 23 października 2018 roku dla telefonów z systemem iOS i Android. Wszyscy użytkownicy, którzy zaktualizują aplikację mogą skorzystać z kodu zniżkowego -30 proc. „NAJ”, na przejazd płatnością przez aplikację, ważny do 30 listopada.