Adidas - nie tylko dla sportowców
Adidas to niemieckie przedsiębiorstwo produkujące obuwie i odzież sportową, założone w 1924 roku. Firma jest podzielona na trzy części: Adidas Sport, Adidas Classic oraz Adidas Style. Znakiem firmy Adidas są trzy paski, które są umieszczane na ich produktach, np. na ramionach strojów piłkarskich.
Poza obuwiem i odzieżą przedsiębiorstwo produkuje również sprzęt sportowy. Na swoim koncie ma współpracę z takimi postaciami jak m.in. Beyonce, Kanye West czy Stella McCartney.
Adidas ma na świecie 35 tzw. centrów marki oraz flagowe sklepy w takich miastach jak Londyn, Paryż, Szanghaj, Tokio, Nowy Jork i Los Angeles. Pierwsze centrum marki otworzyła w 2019 roku w Londynie.
Polecany artykuł:
Centrum marki Adidas w Warszawie
1 września 2022 roku globalna marka Adidas otworzyła w warszawskich Domach Towarowych Wars Sawa Junior swój największy sklep w Europie Środkowej i Wschodniej.
"Warszawa odgrywa coraz większe znaczenie w budowaniu trendów, dlatego wybór tego miasta był dla nas kluczowy. Adidas jest silnie rozpoznawalną i często noszoną marką w Polsce, dlatego chcemy zapewnić konsumentom możliwość jak najlepszego i jak najnowocześniejszego doświadczenia zakupowego" - skomentowała Marina Moguš, dyrektor generalna Adidasa w Europie Centralnej cytowana przez portal Puls Biznesu.
Centrum marki Adidas w Warszawie zajmuje trzy piętra, a jego powierzchnia wynosi 2,4 tys. m kw. – z czego 420 m kw. to bezpłatne miejsce treningów i spotkań Sports Base Warsaw - informuje PB.
Spotkanie sportu, mody i technologii
Sklep charakteryzuje się wszechobecną technologią usprawniającą proces zakupowy. Klienci mają możliwość zeskanowania wybranego modelu butów za pomocą aplikacji - po wykonaniu tej czynności obsługa sklepu przyniesie im produkt w wybranych rozmiarze lub umożliwi złożenie zamówienia z dostawą bezpośrednio do domu.
"Wiemy, że większość naszych klientów lubi samodzielne zakupy w tradycyjnym sklepie, choć znalezienie odpowiednio dopasowanego produktu może stanowić czasem pewne wyzwanie. Dlatego chcemy, aby dzięki nowoczesnym rozwiązaniom konsumenci znajdowali produkty, które im się podobają, i otrzymywali najwyższą jakość obsługi w jak najkrótszym czasie" - poinformowała Marina Mogus cytowana przez portal Puls Biznesu.
Technologia od wejścia aż do przymierzalni
Nowinki technologiczne nie opuszczają nas nawet w przymierzalni. W przymierzalniach znajdują się ekrany pozwalające dzięki opcji zmiany wirtualnego tła obejrzeć produkt np. wśród przyrody lub na trasie biegowej. W związku z dbałością o ochronę środowiska oraz istotą zrównoważonego rozwoju w sklepie znajdują się interaktywne ekrany z grą o tematyce związanej z ochroną środowiska.
"Nowa generacja polskich konsumentów wykazuje duże zainteresowanie branżą odzieży sportowej i wiele oczekuje od marek, od których kupuje: nie tylko pod względem przeżytych doświadczeń, ale też takich wyznawanych wartości jak zrównoważony rozwój" - dodała dyrektor Marina Mogus.
Centrum marki Adidas w Warszawie już otwarte
Podkreśliła również, że Polska posiada potencjał do wprowadzania rozwiązań takich jak omnikanałowa dystrybucja ze względu na wysoki poziom cyfryzacji oraz digitalizacji procesów.
Nowo otwarte warszawskie centrum marki Adidas zdobią prace lokalnych artystów. Centrum marki w Warszawie zostało otwarte 1 września 2022 roku.