Awaria w ING Banku Śląskim. Klienci instytucji informują o problemach z zalogowaniem się do do bankowości internetowej oraz mobilnej. Część osób ma również problem, by skontaktować się z infolinią banku. Problem dotyczy zarówno klientów indywidualnych jak i firmowych.
ZOBACZ: Bank Pekao odnotował istotne oznaki ożywienia gospodarczego od momentu wybuchu pandemii
Internauci alarmują o awarii
Awaria została natychmiast zgłoszona przez internautów. Pierwsze doniesienia pojawiły się po godzinie 11:00 w portalu Downdetector. Jak wskazuje mapa serwisu zgłoszenia dochodzą z obszaru całej Polski. Problemy z bankowością zgłoszono również na profilu banku na Facebooku. Do sytuacji odniosła się instytucja. - Obecnie występują trudności z działaniem systemów bankowości internetowej dla klientów indywidualnych Moje ING i aplikacji mobilnej Moje ING mobile oraz oraz systemu i aplikacji mobilnej dla klientów korporacyjnych ING Business. Mamy również problem z obsługą naszych infolinii, dodzwonienie się do banku może być utrudnione - napisał ING Bank Śląski w wydanym komunikacie.
Bank dodał, że pracuje nad rozwiązaniem problemu i będzie na bieżąco publikować informacje o postępach.