Napad w Rossmannie

i

Autor: wikimedia.com Napad w Rossmannie

Gigantyczne tłumy w Rossmannie. Nie uwierzysz, ile osób codziennie chodzi do tej drogerii

2019-11-06 11:29

Rossmann to najpopularniejsza drogeria w Polsce. Sieć zaskarbiła sobie serca klientów wieloma kultowymi już promocjami, takimi jak minut 55 proc. na kosmetyki do makijażu czy rabaty na zasadzie 2+2 (kupując cztery wybrane produkty dwa tańsze są gratis). Według Raportu Odpowiedzialności Społecznej Rossmanna siec jest liderem rynku drogeryjnego w naszym kraju i posiada w nim 28,7 proc. udziałów.

Zgodnie z danymi opublikowanymi przez sieć Rossmann codziennie zakupy w drogerii robi 770 tys. osób. Obecnie firma posiada aż 1300 placówek w 533 miastach. Przekłada się to popularność i dostępność sklepów sieci, praktycznie na każdym osiedlu większych miast znajdziemy Rossmanna. Nastawienie na rozwój i zyski to jednak nie jedyne dane jakie spółka przedstawiła w swoim Raporcie Odpowiedzialności Społecznej. Rossmann wsłuchuje się w potrzeby klientów, co roku na sklepowych półkach pojawia się około 5 tysięcy nowości.

SPRAWDŹ KONIECZNIE: Sprawdź najlepsze promocje w Lidlu i Biedronce!

Sieć aktywnie również angażuje się w walkę o ochronę środowiska. W myśl zasady „po pierwsze nie szkodzić” Rossmann prowadzi selektywną zbiórkę odpadów, optymalizuje procesy logistyczne, zmniejsza zużycie energii i wody. Jak przekonuje sieć w swoim raporcie ich celem jest dążenie do gospodarki obiegu zamkniętego.

- Osiągamy sukcesy w biznesie, ale działamy w sposób odpowiedzialny. W 2017 r. uruchomiliśmy nasz flagowy program charytatywny „Pomagamy jak umiemy”. Jednocześnie dokładamy starań, by minimalizować ryzyko negatywnego oddziaływania na środowisko – w myśl zasady „po pierwsze nie szkodzić”. Podejmujemy proekologiczne inicjatywy, a niedawno sformalizowaliśmy Politykę środowiskową naszej firmy. Określamy w niej nasze zobowiązania wobec środowiska i otoczenia, i wyznaczamy plan działań na lata 2019–2020 - powiedział Marek Maruszak, Prezes Zarządu Rossmann SDP sp. z o.o.

Tańczące z promocjami (5 XI)

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Najnowsze