Bez wątpienia, rok 2020 jest dla świata dosyć pechowy i upływający pod znakiem pandemii COVID-19. Niektórzy ze stresem i strachem przez chorobą radzą sobie humorem. Sieć "Burger King" na amerykańskim rynku postanowiła anulować resztę roku i przyśpieszyć jego koniec. Już w lipcu restauracje popularnej sieci zostały przyozdobione bożonarodzeniowymi akcentami.
Czytaj również: Nowa usługa w CCC. Swoje zamówienie złożone online odbierzesz także w weekend
To nie wszystko, sieć wprowadziła również świąteczne elementy w swojej aplikacji oraz na mediach społecznościowych. Zakończ z nami rok wcześniej 2020 - tak brzmi hasło jaki Burger King w mediach nawołuje do "bojkotu" reszty roku. Trzeba jednak przyznać, że takie działania w Stanach Zjednoczonych nie są czymś oryginalnym, "Christmas in July" to tradycja w myśl, której firmy już podczas wakacji napędzają sprzedaż organizując kampanie nawiązującej do Bożego Narodzenia. Podobna akcje występują również, między innymi w Australii.
Sprawdź też: Koniec ważnego zasiłku na dziecko. Co teraz?