Na pierwszy rzut oka nowy wózek wydaje się identyczny jak tradycyjny. Kiedy jednak za nim staniemy, naszym oczom ukaże się tablet, dzięki któremu z łatwością można dotrzeć do interesującego nas towaru, dowiedzieć się, jakie promocje oferuje sklep czy obejrzeć reklamę wyświetlaną przez konkretną markę, która sprzedaje swoje produkty w markecie. Wszystko to ma sprawić, że zakupy będą szybsze i bardziej przyjemne.
ZOBACZ TEŻ: Lodówki i auta podłączone do internetu? Wkrótce będzie ich więcej niż komputerów!
Tablety, w które wyposażone są wózki, mają dostęp do specjalnej aplikacji informującej o promocjach użytkowników iPhone'ów. W ciągu roku od jej uruchomienia została ona pobrana już 4 tys. razy. Z związku z tą popularnością Carrefour chce dać możliwość skorzystania z niej bezpośrednio w sklepie. Program dzięki geolokalizacji wie, w której alejce sklepowej znajduje się klient i wyświetla na ekranie produkty znajdujące się w zasięgu ręki kupującego.
ZOBACZ TEŻ: Przez tego robota kelnerzy stracą pracę? [ZOBACZ]
Prócz tego, klikając na ekranie tabletu, można „polubić” konkretny towar, dzięki czemu dyrekcja sklepu może lepiej dopasować ofertę do klientów. Carrefour uważa, że z powodu wprowadzenia aplikacji w niepamięć odejdą listy zakupów, bo wystarczy przeanalizować listę dostępnych produktów, by o niczym nie zapomnieć. Na razie w markecie w Lille testowanych jest 30 inteligentnych wózków.
Źródło: carrefour.com
Carrefour testuje inteligentne wózki na zakupy
Koniec z błądzeniem po alejkach w supermarkecie, by znaleźć interesujący nas towar! A to za sprawą inteligentnych wózków na zakupy, które właśnie testuje sieć marketów Carrefour. Na razie można z nich skorzystać w jednym z centrów handlowych we francuskim mieście Lille. Jeśli się sprawdzą, tak może wyglądać zakupowa przyszłość!