Sklepy z ciekawymi promocjami

i

Autor: Shutterstock

Dziś czarny piątek. Sprawdź, gdzie zapłacisz najmniej

2016-11-25 9:00

Sieci Tesco, Lidl, NEONET, Saturn, a także wielu marek modowych przygotowały upusty dla klientów na czarny piątek, czyli dzień otwarcia sezonu zakupów bożonarodzeniowych. Oto lista najciekawszych sklepów, w których możemy spodziewać się promocji.

Czarny piątek przywędrował do Polski i wielu innych krajów ze Stanów Zjednoczonych. Jest on obchodzony w pierwszy piątek po amerykańskim Święcie Dziękczynienia, który w tym roku wypada 25 listopada. Dla sprzedawców w USA to często najbardziej dochodowy dzień w roku – na zakupy udaje się wtedy co roku ponad 100 mln Amerykanów, a każdy z nich wydaje średnio 400 dol. Popularność czarnego piątku rośnie także w Polsce. Co roku do akcji przyłącza się coraz więcej sklepów.

Szaleństwo kontrolowane
W przeciwieństwie do Amerykanów, Polacy lubią jednak planować swoje zakupowe szaleństwo.
– Istota amerykańskiego Black Friday polega na tym, że do ostatniego dnia nie wiadomo, na co konkretnie i jak wysokie będą rabaty. Dla polskich użytkowników liczy się treść zniżki oraz to, jaka marka jej udziela. Dlatego, niższa promocja brandu, znanego z dobrej jakości, jest bardziej atrakcyjna, niż duża obniżka proponowana przez mniej prestiżową firmę – podkreślała w rozmowie z agencją mondaynews.pl Elżbieta Reimann, content manager w Grupie Qpony.

Czytaj też: Czarny piątek – co to jest i skąd się wziął?

Które sklepy wezmą udział w czarnym piątku?
Media Markt, Wojas, Douglas, Matras, Esotiq, Stradivarius, Massimo Dutti, Tatuum, Bata, Kakadu, Pako Lorente, Mango, Lavard, Promod, Triumph, Camaieu, Ole Ole, Cubus, Nike, Diverse, Ecco, Crocs, Asos, House, C&A, Gatta, Wittchen, Giacomo Conti, New Balance, Leopardus, CCC, Yes, Pull&Bear, Sephora, Bytom, Parfois, Venezia, Wólczanka, New Yorker, Van Graaf, Lidl, Deichmann, Marks&Spencer, Media Expert, Go Sport, Saturn, Tchibo, Komputronik, Taranko, Tesco, Kruk, Ochnik, Bershka, Tally Weijl.
To tylko część sklepów, które przygotowały dla klientów specjalne promocje na czarny piątek w 2016 r. Zobacz, jakie konkretnie promocje znajdziesz w wybranych z nich.

TESCO
– Ubiegłoroczne zainteresowanie klientów skłoniło nas do powtórzenia akcji Black Friday w tym roku. Klienci posiadający kartę Clubcard poza dużymi obniżkami na wybraną elektronikę, mogą liczyć na niższe ceny odzieży F&F, zabawek oraz wybranych kosmetyków. Należy się jednak spieszyć, ponieważ ilość artykułów jest ograniczona – poinformował Superbiz.pl przedstawiciel Biura Prasowego Tesco Polska.
W tym roku akcja w Tesco potrwa trzy dni – od 25 do 27 listopada i skorzystać z niej mogą wyłącznie uczestnicy programu Clubcard. Dla klientów hipermarketów przygotowano kilkadziesiąt różnych produktów m.in. smartfony, laptopy czy telewizory. Warto zwrócić uwagę na obniżki cen całego asortymentu ubrań F&F, na które przy zakupie za minimum 30zł mona otrzymać 30 proc. rabatu. W dniach 25 – 27 listopada za okazaniem karty Clubcard będzie można kupić 20 proc. taniej wszystkie zabawki, z wyłączeniem tych marki Lego oraz 50 proc. taniej wybrane kosmetyki m.in. szczoteczki elektryczne Oral-B, wkłady do maszynek męskich Gillette, zestaw Scholl do stóp i wybrane wody toaletowe i perfumowane.

Sprawdź także: Czarny piątek w Lidlu. Już jutro zrobisz zakupy nawet 70 procent taniej

Lidl
Z okazji czarnego piątku na promocje, sięgające nawet 70 proc., mogą liczyć również klienci Lidla. W specjalnej ofercie sieci znajdą się między innymi tekstylia domowe, artykuły kuchenne, artykuły gospodarstwa domowego czy produkty RTV i AGD. Wśród produktów, które można nabyć tego dnia w okazyjnych cenach są m.in.:
grill stołowy cena 99 zł (upust ze 159 zł),
sokowirówka cena 79 zł (upust 149 zł),
walizka z narzędziami cena 89 zł (upust z 129 zł),
żelazko cena 69 zł (upust z 99 zł),
piekarnik elektryczny z funkcją grilla cena 99 zł.

NEONET
– Podobnie jak rok temu, tak i w tym roku we wszystkich sklepach sieci NEONET klientów w czarny piątek powitają kilkudziesięcioprocentowe obniżki – zapowiedziała Katarzyna Maciaszczyk-Sobolewska, brand manager ogólnopolskiej sieci sklepów z elektroniką, sprzętem AGD i komputerami. – Wiele osób czeka właśnie na ten jeden dzień w roku, aby nabyć markowe produkty, które normalnie trzeba by było kupić w dużo wyższych cenach – dodała.
W ofercie sklepu przygotowanej na ten dzień znalazły się m.in.:
Laptop 2 w 1 HP X2 10-n140-nw cena 999 zł (upust 200 zł),
Tablet LENOVO A7-10F cena 269 zł (upust 80 zł),
Słuchawki z mikrofonem A4TECH BLOODY COMBAT G500 cena 69,99 zł (upust 70 zł).

Empik
Wielkie obniżki w związku z otwarciem sezonu zakupów bożonarodzeniowych zaplanował także Empik. Tysiące produktów z oferty salonów sieci w dniach od 25 do 27 listopada będzie można kupić z rabatem do nawet 50 proc. Oferta obejmuje wybrane książki, płyty, firmy, gry komputerowe, planszówki, zabawki, artykuły papiernicze i dekoracje. Promocja obowiązuje we wszystkich salonach Empik w Polsce.

JYSK
Osoby zainteresowane zakupem produktów do domu powinny udać się jutro do sklepów JYSK. Obniżki cen sięgną tam 70 proc. Promocją objęte są m.in. wybrane meble, kołdry, poduszki, komplety pościeli, firanki czy ręczniki. Sklep oferuje także darmowy dowóz przy zakupach powyżej 1 tys. zł.

Galerie handlowe
O cenach w galeriach handlowych zwykle decyduje indywidualnie każdy ze sklepów. Oto ich przykładowe oferty.

Złote Tarasy (Warszawa):
Emanuel Berg – 20 proc. na cały asortyment,
Guess – 30 proc. na cały asortyment,
InterSport – 40 proc. na marki Adidas, Asics, Nike, Puma i Reebok,
Lee Wrangler – 30 proc.na cały asortyment,
Sephora – 3 produkty marki Sephora w cenie 2,
Topshop – 30 proc. zniżki na cały asortyment,
Vistula – do 50 proc. na cały asortyment.

Galeria Mokotów (Warszawa):
Apart – 10 proc. na cały asortyment,
Calzedonia – 50 proc. na wybrany asortyment,
Hugo Boss – 25 proc. na wybrany asortyment,
Max Mara – 20 proc. na wybrany asortyment,
Michael Kors – 25 proc. na wybrany asortyment,
New Balance – 40 proc. na wybrany asortyment.

Galeria Kazimierz (Kraków):
Sephora – 3 produkty marki Sephora w cenie 2,
Vision Express – 50 proc. na wszystkie oprawki oraz okulary przeciwsłoneczne,
Badura – do 30 proc. na kolekcję jesień/zima.

Galeria Krakowska (Kraków):
Intimissimi – 50 proc. na wybrany asortyment,
Jack Wolfskin – 20 proc. na cały asortyment,
Matras – 3 produkty w cenie 2,
Nike – do 40 proc. na wybrany asortyment.

Galeria Bałtycka (Gdańsk):
Ochnik – 20 proc. na cały asortyment,
Stefanel – 20 proc. na wybrany asortyment,
The North Face – 20 proc. na cały asortyment.

Źródło: mondaynews.pl, TESCO, Lidl, radiozet.pl, onet.pl

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Najnowsze