Awaria IKO

i

Autor: Shutterstock

Usługi bankowe

Awaria w PKO BP usunięta. Aplikacja IKO już działa

2025-01-09 15:43

Przpomnijmy popołudniu bank i klienci inforowali o problemach z logowanie do aplikacji IKO. "Występują utrudnienia w logowaniu do aplikacji IKO. Serwis transakcyjny iPKO i karty płatnicze działają bez problemów. Pracujemy nad jak najszybszą dostępnością aplikacji. Przepraszamy. Klientom, którzy nie mogą zalogować się do aplikacji IKO, rekomendujemy korzystanie z serwisu iPKO. Autoryzacja w iPKO odbywa się przez SMS" - informuje w poście na Facebooku PKO BP.

Problemy z logowaniem w aplikacji IKO w większych miastach Polski

"Aplikacja IKO jest już w pełni dostępna. Przepraszamy za wszelkie niedogodności. Dziękujemy za klientom cierpliwość i wyrozumiałość" - informuje bank.

 Przypomnijmy, że popołudniu w krótkim czasie w serwisie Downdetector lawinowo pojawiły się zgłoszenia klientów dotyczaca działalności aplikacji mobilnej.

Klienci PKO Banku Polskiego najczęściej, wskazywali "logowanie w aplikacji". Na drugim miejscu 26 proc. przypadków wskazywali na problemy z działaniem bankowości elektronicznej. 1 proc. wskazuje na przelewy.

Z załączonej w serwisie mapy wynika, że problemy występują w wybranych miejscach w Polsce. Wyróżnić można tu Trójmiasto, Szczecin, Warszawę, Kraków czy Gdynię.

PKO BP zamieścił wpis na Facebooku, w którym radzi klientom korzystanie z serwisu iPKO. Tam autoryzacja w iPKO odbywa się przez SMS. Jednocześnie bank dodaje, że:

"Występują utrudnienia w logowaniu do aplikacji IKO. Serwis transakcyjny iPKO i karty płatnicze działają bez problemów. Pracujemy nad jak najszybszą dostępnością aplikacji. Przepraszamy" - informuje PKO BP.

QUIZ PRL. Usługi w Polsce Ludowej. Do kogo zgłosiłbyś się z tym problemem?
Pytanie 1 z 15
Czyich usług potrzebowałbyś, gdybyś marzył o piecu kaflowym w domu?
QUIZ PRL. Usługi w Polsce Ludowej. Do kogo zgłosiłbyś się z tym problemem?

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Najnowsze