Problemy z logowaniem w aplikacji IKO w większych miastach Polski
"Aplikacja IKO jest już w pełni dostępna. Przepraszamy za wszelkie niedogodności. Dziękujemy za klientom cierpliwość i wyrozumiałość" - informuje bank.
Przypomnijmy, że popołudniu w krótkim czasie w serwisie Downdetector lawinowo pojawiły się zgłoszenia klientów dotyczaca działalności aplikacji mobilnej.
Klienci PKO Banku Polskiego najczęściej, wskazywali "logowanie w aplikacji". Na drugim miejscu 26 proc. przypadków wskazywali na problemy z działaniem bankowości elektronicznej. 1 proc. wskazuje na przelewy.
Z załączonej w serwisie mapy wynika, że problemy występują w wybranych miejscach w Polsce. Wyróżnić można tu Trójmiasto, Szczecin, Warszawę, Kraków czy Gdynię.
PKO BP zamieścił wpis na Facebooku, w którym radzi klientom korzystanie z serwisu iPKO. Tam autoryzacja w iPKO odbywa się przez SMS. Jednocześnie bank dodaje, że:
"Występują utrudnienia w logowaniu do aplikacji IKO. Serwis transakcyjny iPKO i karty płatnicze działają bez problemów. Pracujemy nad jak najszybszą dostępnością aplikacji. Przepraszamy" - informuje PKO BP.