- Jesteśmy bardzo popularna drogerią, ciesząca się dużym zaufaniem klientów. I niestety od czasu do czasu próbują ten fakt to wykorzystać jacyś oszuści. Dlatego na naszej stronie internetowej, a także na Facebooku co jakiś czas przypominamy klientom o tym, gdzie organizujemy konkursy i jak prowadzimy sprzedaż - wyjaśnia w rozmowie z Superbiz.pl Agata Nowakowska, rzecznik prasowy Rossmanna.
Zobacz również: Aplikacja Rossmann. Jak pobrać i jak korzystać? [WIDEO]
Rzeczniczka Rossmanna przypomina, że wszystkie konkursy i promocje prezentowane są tylko i wyłącznie w gazetkach promocyjnych, aplikacji Rossmann PL, magazynie "Skarb", na portalu www.rossmann.pl, a także na oficjalnych profilach Rossmanna w mediach społecznościowych oznaczonych jako konta zweryfikowane (oznaczone niebieskim symbolem).
- Udział w naszych akcjach i konkursach nigdy nie wiąże się z jakimikolwiek dodatkowymi kosztami. Podejmujemy kroki, aby tego typu fałszywe informacje zostały zablokowane. Czytelna informacja o tym, że to Rossmann SDP sp. z o.o. jest organizatorem konkursu - wraz ze wskazaniem zakresu danych osobowych wymaganych do jego przeprowadzenia - zawsze znajduje się w treści regulaminu konkretnego konkursu. Sprzedaż prowadzimy tylko i wyłącznie w sklepach stacjonarnych, a także drogerii internetowej: www.rossmann.pl - dodaje.
Sprawdź też: Oszuści podszywają się pod Ryanair. Uwaga łowcy promocji!
Przypomnijmy jeden z ostatnich ataków oszustów, którzy pod koniec ubiegłego roku wysyłali fałszywe e-maile udające wiadomość od sieci Rossmann, które miały na celu wyłudzić dane personalne od internautów. Tym razem próbowali skusić ofiary na rzekomą akcję, w której do wygrania były karty podarunkowe o wartości 500 zł. Jeśli nadal takie wiadomości trafią na skrzynki pocztowe internautów, to nie należy ich otwierać, a tym bardziej żadnych załączników w takich i podobnych mejlach.