Lidl, Stikeez, Star Wars

i

Autor: Lidl

Figurki Stikeez ze Star Wars w Lidlu. Co zrobić, żeby je zdobyć?

2017-11-14 15:10

13 listopada figurki Stikeez po raz kolejny pojawiły się w Lidlach. Po owocach, warzywach i smerfach, przyszła kolej na bohaterów sagi Star Wars – to ich postać przyjmą Stikeezy w aktualnej edycji akcji sieci dyskontów. Co zrobić, żeby je dostać? Oto szczegóły promocji.

Z okazji premiery nowego filmu „Gwiezdne wojny – ostatni Jedi" Lidl przygotował nową akcję promocyjną, w ramach której do każdych zakupów za 50 zł, klienci otrzymają 1 figurkę Stikeez z bohaterem sagi Star Wars. Tak jak w poprzednich edycjach akcji, zakup świeżych owoców i warzyw będzie dodatkowo nagradzany. Jeżeli wśród zakupów pojawi się chociaż jeden taki produkt, klient otrzyma dodatkową figurkę.

Sprawdź także: Lidl wprowadza możliwość robienia zakupów online. Na razie w Czechach

Do zebrania jest 25 postaci Stikeez Star Wars, w tym kilka z najnowszego filmu „Gwiezdne wojny – ostatni Jedi". Dla kolekcjonerów Lidl przygotował także album z grą planszową w kształcie statku kosmicznego, ułatwiający przechowywanie figurek (12,99 zł/szt.) Natomiast dla miłośników przygód Luka Skywalkera, księżniczki Lei czy wojowniczej Rey, Lidl proponuje Gogle VR pozwalające na oglądanie filmów w rozszerzonej rzeczywistości (12,99 zł/szt.).

Czytaj też: Za te same produkty w Lidlu płacimy słono więcej niż Brytyjczycy

Akcję wspierają ambasadorzy Kuchni Lidla – szef kuchni Karol Okrasa oraz ekspertka z zakresu żywienia dzieci i miłośniczka zdrowego odżywiania – Daria Ładocha.
– Chcąc zachęcić wszystkich do stosowania w swojej codziennej diecie zdrowych produktów, w tym owoców i warzyw, powinniśmy szczególną uwagę skupić na dzieciach. To właśnie one, odpowiednio przygotowane, będą kontynuowały swoje nawyki żywieniowe w dorosłym życiu – a do najmłodszych najlepiej dotrzeć... poprzez zabawę. Kreatywne podejście do jedzenia i kuchni pozwala na przemycanie wartościowych składników do ich codziennego jadłospisu. Stąd pomysł na Stikeez, które mają przypominać o warzywach i owocach – podkreśla cytowany w komunikacie Karol Okrasa.

Akcja Stikeez Star Wars rozpoczęła się 13 listopada i potrwa do wyczerpania zapasów, lecz nie dłużej niż do dnia 10 grudnia br. Z akcji wyłączone są: napoje alkoholowe, w tym piwo, wyroby tytoniowe, produkty lecznicze, preparaty do początkowego żywienia niemowląt oraz przedmioty służące do karmienia piersią.

Zobacz również: Lidl Podróże. Zdradzamy, jakie wycieczki kupisz za pośrednictwem dyskontu


Źródło: Lidl

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Najnowsze