Lidl postanowił podjąć współpracę z grupą biur turystycznych. Jako multiagent zacznie pośredniczyć w sprzedaży oferowanych przez nie wycieczek. Raz na dwa tygodnie w Lidlu będzie pojawiać się nowy katalog z ofertami podróży dedykowanymi klientom dyskontu. Zainteresowani będą mogli wykupić tradycyjną wycieczkę lub tzw. „city break", czyli propozycję na weekend. W sprzedaży znajdą się zarówno opcje wyjazdu za granicę, m.in. w Alpy, na Wyspy Kanaryjskie, do Senegalu, Malediwy czy Seszele, jak i oferty krajowe, m.in. nad morze lub w góry.
Dyskont zamierza także promować turystykę aktywną, eventy, warsztaty rozwojowe czy kursy gotowania. One także zostaną uwzględnione w ofercie. Więcej szczegółów na temat podróży sprzedawanych przez Lidla będzie można poznać dzięki kampanii reklamowej realizowanej w telewizji, internecie, na reklamach zewnętrznych i w dyskontach. Jej hasło przewodnie brzmi „Teraz Lidl sprzedaje podróże".
Oferta Lidl Podróże zacznie obowiązywać we wtorek 12 września. W jej ramach pobyt w hotelu Belweder w Zakopanem ma kosztować 309 złotych. W najnowszym katalogu pojawi się także propozycja wypoczynku w ośrodku SPA Biały Kamień w Sieradzowie-Zdroju. Na przeciwnym biegunie znajdzie się wyprawa na Kilimandżaro, której koszt wyniesie 10 999 złotych.
Aby dokonać zakupu w ramach Lidl Podróże, trzeba będzie skorzystać z infolinii lub specjalnej strony internetowej Lidl-podroze.pl. Wycieczki nie będzie można nabyć w sklepie. Klienci dyskontu powinni śpieszyć się z podjęciem decyzji, ponieważ każda oferta będzie ważna maksymalnie cztery tygodnie.
Czytaj też: Lidl zatrudni pracowników. Oferuje 220 miejsc pracy
Sprawdź także: Lidl wyda 6,5 mln złotych na pracowników. Zobacz, co zyskają
Zobacz również: Jak sprawdzić wiarygodność biura podróży
Oprac. na podst. biznes.onet.pl, wyborcza.biz, wirtualnemedia.pl