Lidl

i

Autor: materiały prasowe

Lidl Podróże. Dyskont wchodzi na rynek biur turystycznych

2017-09-11 16:40

W piątek 8 września na profilu sieci Lidl Polska pojawiło się tajemnicze ogłoszenie. Na początku oczom odbiorców ukazuje się pomidor, napis „WKRÓTCE", cena – od 1 299 zł oraz komentarz administratora „Spokojnie - to dobra cena :) Kliknijcie i zobaczcie dlaczego, bo nadchodzi coś nowego!". O co chodzi?

Jak nie trudno się domyślić, cena 1 299 zł nie dotyczy pomidora, ponieważ tak drogich warzyw nie ma w sprzedaży. Co można więc dostać za tę kwotę? Podpowiedź w tym temacie, otrzymujemy po otwarciu pełnej wersji reklamy, na której ukazuje się widok z Wenecji i kontynuacja hasła: „WKRÓTCE... poznasz Włochy".

Z nieoficjalnych informacji, do których dotarł portal Superbiz.pl, wynika, że Lidl Polska wkroczy niebawem na rynek biur turystycznych. Sprzedaż wycieczek ma odbywać się pod brandem Lidl Podróże. Więcej informacji na ten temat powinno pojawić się jeszcze dziś.

Czytaj też: Lidl zatrudni pracowników. Oferuje 220 miejsc pracy

Sprawdź także: Lidl wyda 6,5 mln złotych na pracowników. Zobacz, co zyskają

Zobacz również: Jak sprawdzić wiarygodność biura podróży

Źródło: Facebook

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Nasi Partnerzy polecają
Najnowsze