Jak nie trudno się domyślić, cena 1 299 zł nie dotyczy pomidora, ponieważ tak drogich warzyw nie ma w sprzedaży. Co można więc dostać za tę kwotę? Podpowiedź w tym temacie, otrzymujemy po otwarciu pełnej wersji reklamy, na której ukazuje się widok z Wenecji i kontynuacja hasła: „WKRÓTCE... poznasz Włochy".
Z nieoficjalnych informacji, do których dotarł portal Superbiz.pl, wynika, że Lidl Polska wkroczy niebawem na rynek biur turystycznych. Sprzedaż wycieczek ma odbywać się pod brandem Lidl Podróże. Więcej informacji na ten temat powinno pojawić się jeszcze dziś.
Czytaj też: Lidl zatrudni pracowników. Oferuje 220 miejsc pracy
Sprawdź także: Lidl wyda 6,5 mln złotych na pracowników. Zobacz, co zyskają
Zobacz również: Jak sprawdzić wiarygodność biura podróży
Źródło: Facebook