Gang Słodziaków był już kolejną odsłoną najbardziej popularnej akcji reklamowej sieci Biedronka. Dzieci i dorośli oszaleli na punkcie kolorowych maskotek. Klienci dyskontu masowo zbierali naklejki, które wymieniali na Słodziaki. W wielu placówkach już po kilku dniach trwania promocji brakowało pluszaków. W internecie natomiast trwał handel naklejkami, można było też przeczytać coraz to bardziej absurdalne historie o tym jak ludzie s klepach wyrywali sobie maskotki z rąk.
Czytaj również: Tym branżom nie grozi kryzys? W czasie epidemii rośnie e-commerce
Biedronka doskonale wie, jaką popularnością cieszyły się Słodziaki, dlatego też z okazji Wielkanocy wracają one do oferty. Tym razem nie będzie jednak zbierania naklejek i wymieniania ich na zabawki. Na sklepowe półki trafią bowiem "interaktywne Słodziaki" do kupienia w cenie 49,99 złotych. Do wyboru jest Kicająca Zuzia i Skaczący Lucek. Pluszaki wyposażone są w baterie, dzięki którym mogą one skakać i śmiać się. Dla miłośników Gangu Słodziaków Biedronka przygotowała również bidon z postaciami z serii (14,99 złotych) i szklane naczynia (7,99 złotych).
Sprawdź także: Promocje w Lidlu na Wielkanoc. Kawa za 5 złotych!