Sławomir, Shopee

i

Autor: Materiały prasowe Sławomir, Shopee

Kampania Shopee

Gwiazdor disco-polo twarzą platformy Shopee. Pokazuje, na co go stać w tanecznej reklamie!

2022-08-22 11:38

Kampania 9.9 Dzień Super Zakupów rozpoczyna wyjątkowy okres w roku dla Shopee i użytkowników platformy – to sztandarowy dla twórców platformy festiwal zakupów, zainaugurowany w 2016 roku w Azji Południowo-Wschodniej i na Tajwanie. Miliony kupujących i firm prowadzących sprzedaż online co roku wyczekują startu kampanii 9.9, która oznacza start dorocznego sezonu zakupów, który potrwa aż do końca roku. Z tej okazji Shopee Polska zaprosiło do współpracy popularnego piosenkarza, Sławomira.

9.9 Dzień Super Zakupów to największa z dotychczasowych kampanii Shopee w Polsce. Tym razem jednak główne role grają nie tylko fantastyczne promocje nawet do 90%, gwarancja zawsze bezpiecznych zakupów i promocje na dostawę. Do zabawy w nowej odsłonie powraca gra 9.9 Shopee Shake, również w nagrodami rzeczowymi. To jednak nie wszystko, bowiem wraz ze startem kampanii Shopee debiutuje pierwszy ambasador platformy w Polsce – Sławomir!

Pierwszy ambasador Shopee w Polsce

Kampania 9.9 Dzień Super Zakupów rozpoczyna się 22 sierpnia, a wraz z nią w telewizji i na oficjalnych kanałach w social mediach Shopee będzie można zobaczyć i usłyszeć nową reklamę. Jej gwiazdą jest doskonale znany Polakom piosenkarz i aktor Sławomir. Tym razem to właśnie jego największy hit „Miłość w Zakopanem”, posłużył za podkład muzyczny do reklamy.

Pieniądze to nie wszystko. Hanna Gronkiewicz-Waltz

Sławomir o współpracy z Shopee

"Cześć, tu Sławomir. Cieszę się, że mogę brać udział w pierwszej w Polsce kampanii Shopee 9.9 Dzień Super Zakupów. Sławomir kojarzy się rodakom z dobrą rozrywką i muzyką na najwyższym poziomie. Fani to doceniają, a wiele dowodów tej sympatii otrzymuję przez ostatnie lata mojej estradowej kariery. Śledzę działalność Shopee, od kiedy platforma pojawiła się w Polsce. Jestem pod wrażeniem tego, jak przełamuje schematy, sprawiając, że zakupy online są dostępne i proste jak nigdy dotąd, jednocześnie zawierają w sobie wiele elementów zabawy. Zostając ambasadorem marki i otwierając własny sklep na Shopee, oferuję fanom łatwy i przyjemny dostęp do produktów, które zapraszają do świata Rock Polo. Dołączcie do mnie i bawmy się razem podczas kampanii 9.9."

"To dla nas niezwykle ważny moment, gdy wraz ze startem kampanii 9.9 Dzień Super Zakupów, naszego największego dotychczasowego wydarzenia zakupowego, możemy jednocześnie przedstawić naszego pierwszego polskiego ambasadora – Sławomira. Dla Shopee był to całkowicie naturalny wybór. Sławomir od lat swoją działalnością artystyczną dostarcza Polakom wiele radości. Jesteśmy dumni z tej współpracy i przekonani, że da ona naszym użytkownikom wiele okazji do uśmiechu, zabawy - mówi Ian Ho, Head of Shopee Poland, i dodaje: W czasach rosnącej inflacji Shopee nieustannie pracuje blisko ze swoimi sprzedawcami i partnerami, aby móc zaoferować kupującym jeszcze większe oszczędności, szczególnie dla najpotrzebniejszych produktów codziennego użytku. Ostatnie miesiące końca roku z pewnością będą dużo przyjemniejsze, gdy rozpoczynamy je tak pozytywnym akcentem, jak 9.9 Dzień Super Zakupów”.

Współpraca Shopee ze Sławomirem wykracza poza występ piosenkarza w reklamie oraz otwarcie na platformie oficjalnego sklepu z produktami z autorskiej linii Sławomira. Gwiazdor będzie pojawiać się również w aplikacji zakupowej Shopee oraz na oficjalnych kanałach platformy w social mediach. Będzie tam pomagał użytkownikom odkrywać najlepsze oferty i najgorętsze produkty, Okazje Dnia, a także produkty rekomendowane przez niego samego. Ponadto Sławomir będzie zachęcał do udziału w organizowanych w social mediach konkursach, w których do wygrania będą podpisane przez niego samego gadżety, Monety Shopee oraz nagrody rzeczowe.

 Trzy tygodnie wyjątkowych promocji

Kampania 9.9 Dzień Super zakupów startuje 22 sierpnia, a jej finał zaplanowany został na 9 września. Oznacza to trzy tygodnie niesamowitych okazji z gwarancją zawsze bezpiecznych zakupów oraz darmowej dostawy bez minimalnej wartości zamówienia (dla wybranych kanałów dostawy).

Poniedziałki w czasie kampanii należą do Super Sprzedawców – w tym dniu na Shopee będzie można znaleźć kolekcje najwyżej ocenianych produktów, towary od Super Sprzedawców w Okazjach Dnia, a także zdobyć specjalne vouchery.

Podczas trwania kampanii użytkownicy mogą również tradycyjnie spodziewać się super obniżek produktów nawet do 90% podczas Okazji Dnia we wtorki, Środowych Kumulacji Kuponów i Niesamowitych Niedziel. W akcjach promocyjnych również nie zabraknie ambasadora Shopee - 22 i 28 sierpnia oraz 4 i 9 września w Okazjach Dnia będzie można kupić w specjalnych cenach gadżety z autorskiej  linii Sławomira.

Na czas kampanii powraca również gra 9.9 Shopee Shake, tym razem w nowej odsłonie. Gracze będą mogli dołączyć do zabawy codziennie o 12 i 20, a w czwartki oraz w dniu finału kampanii zyskają jeszcze jedną, dodatkową szansę. Tym razem do wygrania są nie tylko Monety Shopee, a również nagrody rzeczowe.

Platforma Shopee

Shopee to globalna platforma e-commerce, która łączy kupujących, marki oraz sprzedawców, umożliwiając wszystkim kupowanie i sprzedawanie w dowolnym miejscu i czasie. Shopee oferuje łatwe, bezpieczne i angażujące doświadczenia zakupowe, z których codziennie korzystają miliony ludzi.

Platforma zapewnia szeroki asortyment produktów zarówno od lokalnych, jak i międzynarodowych sprzedawców, a obsługę kupujących wspiera system zintegrowanych płatności i logistyki. Shopee ma również kluczowy wkład w rozwój gospodarki cyfrowej w regionie, mocno angażując się w pomoc rodzimym markom i przedsiębiorcom w osiągnięciu sukcesu w sprzedaży online.

Firma Shopee rozpoczęła działalność w Azji Południowo-Wschodniej i na Tajwanie w 2015 roku, a w 2019 roku rozszerzyła swoją działalność na inne rynki globalne. Jest częścią Sea Limited (NYSE: SE), wiodącej, globalnej firmy internetowej, skierowanej do konsumentów. Misją firmy Sea jest poprawa jakości życia konsumentów i małych przedsiębiorstw, dzięki technologii dostarczanej przez swoje trzy główne marki: Shopee, Garena i SeaMoney.

Źródło: materiały prasowe

Sonda
Co sądzisz o reklamie Shopee?

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Najnowsze