Nietrudno odgadnąć, że ukazane w serialu perypetie rodziny Malinowskich są tylko pretekstem do do zareklamowania produktów oferowanych w sklepach szwedzkiego producenta mebli. Nowością jest jednak fabularna konwencja serialu, odchodząca od standardowego formatu mini-epizodów, do których przyzwyczajeni byli do tej pory widzowie.
- Za pomocą tego niestandardowego konceptu chcemy pokazać, jak wnętrza zmieniają się razem z bohaterami. Produkty i aranżacje IKEA stanowią nie tylko scenerię wydarzeń – w każdym odcinku odgrywają swoją własną rolę. Zaplanowanych jest osiem odcinków, każdy o długości ośmiu minut – to pionierska długość na rynku telewizyjnego branded content - komentuje Karolina Szabłowska, External Marketing Communication Manager IKEA Retail w Polsce.
Sprawdź! Zakupy w Ikei odbierzesz wypożyczonym autem
Cała koncepcja serialu jest zgodna z dewizą szwedzkiego sprzedawcy –życie to zmiany, zrób na nie miejsce! To zmiany nadają naszemu życiu kolor i znaczenie, to one sprawiają, że z ciekawością czekamy na jutro – przekonuje Ikea. Wszystkie zmiany – te oczekiwane i nieoczekiwane, małe i duże, to doskonała okazja do uczynienia życia barwniejszym i pełniejszym. Areną wielu życiowych zmian jest dom i warto, aby zmiany te znalazły swoje odbicie również w naszych domach, które zmieniają się i rozwijają razem z nami. Dlatego sceną życiowych przejść bohaterów serialu „ Dom pełen zmian" stało się ich mieszkanie urządzone przez Ikeę. Historia rodziny Malinowskich rozgrywa się w tych wnętrzach na przestrzeni wielu lat, każdy odcinek dzieje się rok później od odcinka poprzedniego, a wnętrza przeobrażają się wraz z bohaterami. Ten miniserial fabularny, pokazujący, w jaki sposób zmienia się nasze życie pod wpływem różnorodnych zdarzeń, wciąga i angażuje widzów od pierwszego do ostatniego odcinka.
Przeczytaj! Ikea wycofuje śmiercionośne komody
Reżyserem serialu jest Kristoffer Rus. Za scenariusz odpowiadają Marcin Baczyński i Mariusz Kuczewski, znani z takich produkcji, jak „Listy do M. 1-3", „Piąty Stadion", czy „Dwoje we Troje". Autorem zdjęć jest Michał Sobociński, a za pomysł i całość produkcji odpowiada Prime Film Production („Piąty Stadion", „Dwoje we Troje", „Storyline") przy współpracy z MEC Wavemaker – agencją kreatywno-contentową działającą w ramach MEC.
„ Dom pełen zmian" możemy oglądać w każdą niedzielę o godz. 18.35