W dobie koronawirusa najbezpieczniejszymi zakupami wydają się te przez internet. Jednak również w takim przypadku należy zachować maksymalną ostrożność, wielu pracowników firm kurierskich pracuje w rękawiczkach i maseczkach ochronnych, a kontakt z klientem ograniczony jest do niezbędnego minimum. Sieć Żabka wraz w największymi przewoźnikami zachęca, aby konsumenci odbierali swoje przesyłki podczas dokonywania zakupów, tak aby zmniejszyć ilość wizyt w sklepie.
Zobacz również: Lidl wspiera walkę z koronawirusem! Sieć przekaże milion złotych na pomoc
– Walka z koronawirusem to sprawa nas wszystkich. Dokładamy starań, na różnych płaszczyznach, aby minimalizować ryzyko jego rozprzestrzeniania. Wspólnie z firmami kurierskimi zadbaliśmy o to, by kurierzy i pracownicy sklepów mieli ze sobą jak najmniejszy kontakt. Usługa nadawania i odbioru paczek w sklepach Żabka jest bardzo popularna, dlatego mimo wyjątkowych okoliczności, chcemy nadal dawać taką możliwość naszym klientom, z zachowaniem jednak wzmożonych zasad bezpieczeństwa – mówi Przemysław Tomaszewski, dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju usług w firmie Żabka Polska.
Czytaj też: Lekarz, urząd, poczta, zakupy. Sprawdź, jakie sprawy możesz załatwić bez wychodzenia z domu
To jednak nie wszystko, w obecnej sytuacja Żabka wprowadziła również szereg zmian dotyczących odbierania i nadawania przesyłek. Dzięki nim kontakt osobisty zostanie ograniczony do minimum. Podczas przyjmowania i wydawania przesyłek kurierowi, nie ma konieczności poświadczania tej czynności podpisem na urządzeniu mobilnym czy na dokumentach przewozowych.
Źródło: dlahandlu.pl