Klientki drogerii coraz bardziej świadomie wybierają kosmetyki do makijażu. Kierują się składem produktów odpowiadającym potrzebom cery, zawartością składników pielęgnacyjnych czy ich pochodzeniem. Coraz bardziej na popularności zyskują produkty wegańskie, czyli takie, które nie tylko nie są testowane na zwierzętach, ale nie zawierają też żadnych komponentów pochodzenia odzwierzęcego (np. miodu czy protein mleka). Nowa generacja kosmetyków naturalnych i wegańskich do makijażu bazuje przede wszystkim na olejach, minerałach, naturalnych barwnikach, ekstraktach i wyciągach z roślin. W kierunki weganizmu podąża coraz więcej polskich marek, między innymi Inglot czy Bell HypoAllergenic.
ZOBACZ TEŻ: Zasiłek opiekuńczy po 24 maja. Sprawdź, komu przysługuje
Kosmetyki naturalne i przyjazne środowisku to jednak nie tylko skład. To także sposób produkcji, opakowania i filozofia marki stojąca za naszym ulubionym produktem - czytamy w komunikacie sieci Hebe. Duńska marka kosmetyczna Gosh wprowadziła do swojej oferty produkty wegańskie, a do produkcji opakowań używa w 40% plastiku wyłowionego z oceanów. Kolorówka Charlotte Makeup Bio z kolei kusi nasze oko kosmetykami w opakowaniach wykonanych z tektury, czyli przyjaznych środowisku.
Wśród produktów naturalnych i wegańskich nie mogło zabraknąć także akcesoriów! Nowością na rynku są bambusowe, mięciutkie i w pełni wegańskie pędzle marki Hebe Professional Bamboo. Dzięki nim wykonamy pełny makijaż całej twarzy i oczu.
Szeroką gamę naturalnych i wegańskich produktów do makijażu można znaleźć w aktualnym, dedykowanym katalogu sieci Hebe: https://www.hebe.pl/katalog-hebe.html
SPRAWDŹ TAKŻE: Kryzys ekonomiczny. CMSG: Firmy źle oceniają swoją kondycję