Lidl już po raz 12 decyduje się na wspieranie akcji Jurka Owsiaka. Przez 11 lat wspólnego grania z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy, Lidl przekazał na cele Fundacji aż 24 miliony złotych. Celem tegorocznej akcji jest wsparcie laryngologii, otolaryngologii oraz diagnostyki głowy i tym samym pomoc potrzebującym pacjentom, głównie dzieciom i seniorom.
„Już po raz dwunasty Lidl dołącza do załogi WOŚP, by wspólnie zbierać środki na rzecz oddziałów laryngologii, otolaryngologii i diagnostyki głowy. Doceniamy wielkie serca wszystkich pracowników i klientów Lidl Polska, którzy dokładają swoją cegiełkę do wspólnego sukcesu zbiórek” – mówi Jurek Owsiak, Prezes Zarządu Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy.
„Jesteśmy dumni, że już od dwunastu lat nasza firma może być częścią tak szlachetnej inicjatywy. Dzięki hojności naszych klientów i zaangażowaniu pracowników mogliśmy do tej pory przekazać na rzecz Fundacji już 24 miliony złotych. Tym razem zbiórka jest wydłużona i potrwa aż sześć tygodni, aby jeszcze bardziej pomóc Fundacji. Mamy nadzieję, że w tym roku pobijemy nasz rekord zebranych środków. Na koniec stycznia będę miał zaszczyt przekazać Państwu tegoroczny wynik zbiórek” –powiedział Włodzimierz Wlaźlak, Prezes Zarządu Lidl Polska.
Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy można wspierać poprzez zakup w Lidlu specjalnych gadżetów oznaczonych charakterystycznym serduszkiem, które zarazem mogą być świetnym prezentem pod choinkę. Zysk z ich sprzedaży zostanie przekazany na realizację celów 29. Finału WOŚP. Wśród nich znajdziemy m.in. kubki, magnesy, smycze, skarpetki, torby, a także T-shirty. Oferta gadżetów WOŚP dostępna jest na stronie https://www.lidl.pl/pl/c/wosp/c3730/w1.
Zobacz w galerii kilka oryginalnych gadżetów oznaczonych serduszkiem WOŚP