O tym, że Lidl chce wprowadzić do Polski nowy format sklepów (tego typu placówki funkcjonują już w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Włoszech, Hiszpanii, a nawet w Chorwacji) mówi się od dłużeszego czasu, ale sieć wciąż nie chce zdaradzać swoich planów.
Czytaj również: Rząd uderza w polskie sklepy. Podatek handlowy łagodniejszy dla dużych koncernów
Anna Biskup, rzeczniczka Lidl Polska w rozmowie z Wirtualną Polską mówi, że jest jeszce za wcześnie, aby podać szczegóły inwestycji planowanych na ten rok. Podkreśla jednak, że standard sklepów Lidla już w tej chwili jest podwyższany, m.in. poprzez zwiększanie ilość przeszkleń, użycie nowoczesnych materiałów, wprowadzanie estetycznej kolorystyki oraz udogodnień, które poprawią komfort pracy pracowników. Firma podkreśla również, że mocno stawia na ekologię.
Zobacz także: Lidl wzorem Biedronki pokazuje listę zarobków. W którym sklepie płacą więcej?
Nowy, wyższy standard sklepów Lidla, określany jako "concept store" lub "format miejski". Sklepy tego rodzaju są stawiane w dużych aglomeracjach miejskich, gdzie firma liczy na przyciągnięcie zamożniejszej klienteli.
Źródło: www.wp.pl