Lidl: Dostawa do paczkomatu
Lidl wprowadzi zakupy z dostawą do paczkomatów. Jeżeli jednak myślicie, że dzięki temu do skrytki pod domem trafią codzienna zakupy spożywcze - mamy złą wiadomość. W ten sposób z Lidla zamówić będzie można wszystko POZA jedzeniem, czyli asortyment wymownie nazywany w sprzedażowym żargonie "non-food". To zresztą nie powinno dziwić. Sieć od dawna walczy z wizerunkiem spożywczaka. Coraz więcej miejsca na półkach zajmują ubrania czy artykuły przemysłowe. Od 2019 r. działa internetowy sklep Lidla, który w ogóle nie ma w ofercie jedzenia. W ofercie online znajdziemy już ponad 2 000 produktów w ośmiu kategoriach: moda, dom, dziecko, warsztat i auto, kuchnia, sport i wypoczynek, zdrowie i uroda oraz ogród.
- Naszą strategią jest oferowanie odzieży i artykułów przemysłowych wysokiej jakości, w atrakcyjnej, niskiej cenie, wyprodukowanych w sposób zrównoważony. Konsumenci na rodzimym rynku rozpoznają nasze kultowe marki własne, w tym odzież damską Esmara, ubrania dla dzieci Lupilu i młodzieży Pepperts, elektronarzędzia Parkside, odzież i wyposażenie sportowe Crivit oraz sprzęty SilverCrest i wiele innych – poinformowała Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR w Lidl.
Lidl zamyka click&collect
Wprowadzenie nowej drogi dostawy pokrywa się z zamknięciem testowanej w Poznaniu usługi click&collect, która funkcjonowała przez platformę rezerwuj.lidl.pl i pozwalała na zarezerwowanie zakupów przez internet oraz ich stacjonarny odbiór. Przedstawiciele firmy zapewniają, że eksperyment pozwolił im zebrać doświadczenia, które wykorzystają przy rozwoju kolejnych projektów.
Internetowe zakupy z Lidla za darmo zwrócić można w ciągu 30 dni. Zakupy powyżej 199 zł dostarczane są za darmo.