Od 10 maja została wyłączona platforma Rezerwuj.lidl. Wszystkie złożone dotąd zamówienia zostaną zrealizowane w wyznaczonym terminie. Platforma działała od maja 2020 roku tylko w jednej lokalizacji w Poznaniu.
Click & collect w Lidlu
Platforma rezerwuj.lidl.pl pozwalała klientom na rezerwację części produktów dostępnych na co dzień w sklepie dyskontowej sieci. Asortyment obejmował produkty spożywcze, w tym artykuły świeże takie jak mięso, wędliny, owoce czy warzywa, ale także artykuły gospodarstwa domowego, chemię i kosmetyki. Klientom udostępniono godzinne sloty czasowe między 12.00 a 20.00. Zamówienia kompletowane były nawet w kilkanaście minut od chwili złożenia rezerwacji.
W ramach usługi rezerwuj.lidl.pl wydawanie zakupów odbywało się przy kasie samoobsługowej w sklepie stacjonarnym Lidla . To tam klient płacił za towar (minimalna wartość zakupów wynosiła 50 zł), podając wcześniej numer rezerwacji pracownikowi sklepu. Produkty wydawano w papierowych torbach.
ZOBACZ: Szalona promocja Flixbusa! Bilety po 99 groszy! Powrót na trasy z przytupem
- Platforma rezerwuj.lidl.pl miała na celu przetestowanie możliwości rezerwacji naszych produktów online i późniejszego odbioru ich w jednym ze sklepów. Zebrane doświadczenia zostaną wykorzystane przy rozwoju naszych kolejnych projektów - tłumaczy w odpowiedzi na pytania portalu wiadomoscihandlowe.pl Aleksandra Robaszkiewicz, szefowa komunikacji i CSR w Lidl Polska. Firma nie odpowiedziała na pytania o przyczyny wygaszenia projektu.
Co ciekawe, wchodząca razem z Lidlem w skład niemieckiej Grupy Schwarz sieć Kaufland również wystartowała w maju 2020 r. z projektem spożywczego click&collect w Polsce. Usługę click.kaufland.com szybko rozwinięto i dziś dostępna jest ona w 69 marketach sieci.
Polecany artykuł: