W Biedronce, aby zdobyć maskotkę, trzeba wziąć udział w programie lojalnościowym. Za zakupy na określoną kwotę zbiera się punkty, które uprawniają nas do odebrania maskotki. Szczegóły oferty Biedronki znajdziecie tutaj >>>
Lidl w swoim komunikacie prasowym nie wspomina ani słowem, że Lidlaki miałyby być odpowiedzią na ofertę konkurencyjnej Biedronki. Wskazuje, że maskotki mają promować zdrowy styl życia i zostały wprowadzone do sprzedaży jako odpowiedź na potrzeby klientów. Dyskont podkreśla, że zabawki są w pełni bezpieczne nawet dla małych dzieci i spełniają wszelkie europejskie normy.
Zdjęcia Lidlaków znajdziecie w galerii nad artykułem. Jak Wam się podobają?
Sprawdź także: Oto, jak wyglądają nowe Świeżaki i Juniorzy z Biedronki [ZDJĘCIA]
Czytaj też: Wojna na maskotki. Lidl odpowiada na Świeżaki… Lidlakami! [ZDJĘCIA]
Zobacz również: Gang Świeżaków znów w Biedronce. Możesz już zbierać naklejki SZCZEGÓŁY PROMOCJI]
Źródło: Lidl, Superbiz.pl