Wyprzedaż na AliEXpress

i

Autor: Pixabay

Poczta Polska podpisała umowę z Aliexpress. Paczki z Chin dotrą szybciej?

2021-04-01 13:10

Paczki z Chin zyskują na popularności. Coraz więcej osób zamawia rozmaite produkty na chińskich stronach. Największym mankamentem takich zakupów jest długi czas oczekiwania na przesyłkę. Niekiedy trzeba czekać nawet kilka miesięcy. Tymczasem Poczta Polska zawarła umowę z Cainiao Network – logistycznym ramieniem Alibaba Group i jednym z wiodących globalnych operatorów logistycznych, który dostarcza ponad 90 proc. zamówień z AliExpress do Polski i na świecie. Taki krok ma znacznie skrócić czas dostarczania paczek z Chin. Paczka z Chin dotrze nawet już po dwóch dniach od momentu przekroczenia polskiej granicy.

Polacy coraz chętniej korzystają z azjatyckich platform sprzedażowych. Wiele produktów można tam kupić po bardzo okazyjnych cenach. Niestety, czas na otrzymanie paczki jest zwykle dość długi. Niekiedy na zamówienie trzeba czekać nawet kilka miesięcy. JEdnymz powodów takiej zwłoki jest między innymi czas transportu paczek z odległych Chin do Europy. Niebawem sytuacja może się poprawić. Polscy klienci zamawiający towary z Chin, będą mogli otrzymać paczkę już po 15 dniach od złożenia zamówienia na globalnej platformie sprzedażowej. Poczta Polska zapewnia, że paczka dotrze pod drzwi klienta już po 2 dniach od momentu pojawienia się jej na terenie naszego kraju. Poczta Polska zawarła umowę z Cainiao Network – logistycznym ramieniem Alibaba Group i jednym z wiodących globalnych operatorów logistycznych, który dostarcza ponad 90 proc. zamówień z AliExpress do Polski i na świecie. Taki krok ma właśnie znacznie skrócić czas dostarczania paczek z Chin. Poczta Polska współpracuje z Cainiao od 2018 roku, świadcząc profesjonalne usługi dla polskich klientów AliExpress. Bazując na wcześniejszych bardzo dobrych doświadczeniach współpracy Poczty Polskiej i Cainiao, obie firmy podpisały kolejną umowę na lata 2021/2022. Współpraca z grupą Alibaba wpisuje się w strategiczne plany Poczty Polskiej i będzie rozwijana w przyszłości. Poczta Polska jest kluczowym i jedynym dostawcą w kanale door-to-door dla usługi AliExpress, w ramach której w ciągu 15 dni od złożenia zamówienia na platformie, przesyłka zostanie dostarczona do klienta. Obie firmy podjęły również kroki w celu zmniejszenia emisji CO2 dążąc do konsolidowania wielu przesyłek adresowanych do jednego klienta w paczki łączone.

Sonda
Czy podoba ci się reklama Poczty Polskiej?
E-polska: wpływ pandemii na cyfryzację
Najnowsze