Jak informuje BZ WBK (bank należy do hiszpańskiej grupy Santander), celem kampanii jest budowanie w oczach odbiorców wizerunek banku, który jest silnie związany z piłką nożną, rozumie piłkarskie emocje i uczestniczy we wspólnym kibicowaniu.
– Po sukcesie akcji #12zawodnik, organizowanej w czasie Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej 2016, bank ponownie postawił na najpopularniejszą dyscyplinę sportową w swojej komunikacji marketingowej – czytamy w komunikacie BZ WBK.
Twarzą poprzedniej kampanii BZ WBK był dziennikarz sportowy Mateusz Borek, teraz dołączył do niego Fabiański.
– Nasza wiosenna kampania okazała się sukcesem. Była angażująca, wychodziła poza utarte schematy komunikacji. Mimo że nie byliśmy oficjalnym sponsorem Mistrzostw Europy 2016, nasza marka była wskazywana jako jedna z najaktywniejszych w tym czasie – opowiada Artur Sikora, dyrektor Obszaru Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu Banku Zachodniego WBK.
Czytaj również: Mecz z Realem Madryt bez kibiców. Ile straci Legia?
Sikora tłumaczy, że kluczowy był tu sportowy kontekst całej kampanii. – Polacy kochają piłkę nożną i związane z nią emocje. Kolejne badania i rankingi pokazują, że temat futbolu jest nieustannie bardzo nośny, dlatego postanowiliśmy kontynuować tę drogę. Do współpracy przy nowej kampanii zaprosiliśmy ponownie Mateusza Borka, ale tym razem występuje z nim Łukasz Fabiański, niewątpliwie jeden z bohaterów tegorocznych rozgrywek – mówi Sikora.
Źródło: materiały prasowe, oprac. MK