mBank zmaga się w poważnym problemem technicznym. Klienci banku nie mogą korzystać z kluczowych usług. mBank na swoim oficjalnym koncie na Twitterze potwierdził informacje dotyczące awarii systemu. "Obecnie występują problemy z usługami maklerskimi (eMakler dla klientów mBanku, mInwestor dla klientów Biura maklerskiego).Przepraszamy za kłopot" - poinformowano 8 stycznia na Twitterze. O sytuacji wcześniej zdążyli powiadomić zbulwersowani klienci banku, którzy skarżyli się w sieci na trudności z dostępem do ważnych usług. Po kilku godzinach mBank powiadomił na swoich kanałach społecznościowych, że "Usługi maklerskie działają już poprawnie.Możecie korzystać z eMaklera i mInwestora w wersji na komputer oraz z aplikacji mobilnej Biura maklerskiego.Przepraszamy za utrudnienia.". Jednak klienci nie pozostawiają w komentarzach suchej nitki. Jeden z nich napisał: jesteście niepoważni....Przez Was klienci ponoszą realne straty. Może nie proponujcie po prostu usługi, której nie jesteście wstanie stabilnie utrzymać". Inny mu wtórował: "Znowu awaria. Grunt, że opłaty w górę". Internauci zwracali też uwagę na inne problemy techniczne: "dostęp online do kont w mbanku też chyba leży. Udało mi się zalogować za trzecim razem".
Potężna awaria w wielkim banku w Polsce. Klienci odcięci od usługi
Klienci mBanku nie hamują się w krytykowaniu swojego banku w sieci. Powód? mBank zmaga się z potężną awarią. Klienci skarżą się na problemy z dostępem do bankowych usług i nie pozostawiają na banku suchej nitki.