Jak przekonuje się w swoim komunikacie Lidl stale się rozwija i proponuje klientom wysokiej jakości produkty w niskiej, atrakcyjnej cenie. Sieć wprowadziła również zmiany do swoich gazetek produktowych – informacje oraz grafiki stały się jeszcze bardziej czytelne. Od teraz korzystanie z gazetek i szukanie cenowych okazji ma być jeszcze bardziej komfortowe i intuicyjne. Dzięki większym oznaczeniom promocyjnych cen, klienci z łatwością odnajdą produkty, które są w supercenie. Z kolei użytkownicy aplikacji Lidl Plus bez problemu zauważą produkty w jeszcze niższych, atrakcyjnych cenach, które są im proponowane. Zmienione gazetki Lidla zobaczymy już od poniedziałku, 1 czerwca.
Zobacz też: Biedronka - mega promocje! Lody za 1 grosz, szynka za 1 złoty, cały kurczak za 5 złotych
- W obliczu pandemii cały zespół Lidl Polska nieustannie dokłada starań, aby być liderem w obszarze niskich, atrakcyjnych cen. Naszym celem jest, aby miało to przełożenie w codziennych zakupach we wszystkich sklepach w Polsce. Nasi klienci mogą mieć pewność, że oferowane przez Lidl Polska produkty są zawsze wysokiej jakości oraz stanowią bardzo konkurencyjną ofertę – powiedział Piotr Rogowski, Członek Zarządu ds. Zakupów, Lidl Polska.
Sprawdź także: Samoloty w Polsce znów latają! LOT wznowił połączenia z pewnymi ograniczeniami
Lidl Polska wspiera polską gospodarkę i kiedy tylko jest to możliwe współpracuje z dostawcami z Polski. Co więcej, sieć jest również największym eksporterem produktów rolno-spożywczych w kraju, tylko w 2019 roku wartość eksportu za pośrednictwem sieci do 25 europejskich krajów wyniosła 3,1 mld zł. Lidl namawia do sięgania po „Produkt polski” również swoich klientów. By rozwiać wszelkie wątpliwości, biało-czerwone oznaczenie wskazujące na polskie pochodzenie produktu zostało umieszczone w jeszcze bardziej widocznym miejscu, a grafika została dodatkowo powiększona.
Czytaj Super Express bez wychodzenia z domu. Kup bezpiecznie Super Express KLIKNIJ tutaj