Sklep, dyskont, warzywa, owoce, zakupy

i

Autor: Pixabay

Przed Bożym Narodzeniem nowe dyskonty zaleją Polskę? Rośnie konkurencja Lidla i Biedronki

2019-11-12 14:20

Od lat na rynku dyskontów bezsprzecznie rządzą Lidl i Biedronka. Sieci te rywalizują na promocje, produkty i każdego dnia walczą o klienta. Może się jednak okazać, że do tego grona dołączy kolejny potentat. Sieć polskich marketów Dino odnotowała wyjątkowo dobry okres, zarówno pod względem finansowym jak i w przypadku rozwoju. Przychody ze sprzedaży po trzech kwartałach 2019 roku wyniosły 5,5 mld złotych, a w tym czasie czasie otwarto 138 nowych sklepów spółki.

Dino Polska S.A. to polska sieć sklepów spożywczo-przemysłowych założonych w 1999 roku przez Tomasza Biernackiego. Od dłuższego czasu sieć silnie stawia na rozwój i z sukcesem prowadzi ekspansję w zakresie nowo otwieranych sklepów. Po trzech kwartałach 2019 roku przychody ze sprzedaży wyniosły 5,5 mld złotych, w tym samym okresie sieć Dino przeznaczyła na inwestycje aż 629 mln złotych. To wzrost o 33 proc. w stosunku rok do roku.

Zobacz także: Wielka promocja w Biedronce. Kurczak za 4 zł, masło za 3 zł

– Przed branżą handlową najintensywniejszy czas w roku, który zbliża nas do Świąt Bożego Narodzenia. W tym okresie szczególnego znaczenia nabiera łatwość i wygoda robienia zakupów. Dlatego w czwartym kwartale 2019 r. planujemy dużą liczbę otwarć nowych marketów w całej Polsce. Chcemy, aby Polacy mogli w marketach Dino zrobić zakupy świąteczne komfortowo, szybko i w pobliżu miejsca zamieszkania, a zaoszczędzony czas spędzić w gronie najbliższych. – powiedział Szymon Piduch, prezes zarządu Dino Polska S.A.

Czytaj również: Pośpiesz się z zamówieniem Elektronicznej Karty Dużej Rodziny. Od nowego roku będzie płatna

Rok 2019 jest dla Dino wyjątkowo udany. Jedynie w trzecim kwartale bieżącego roku przychody sieci po raz pierwszy w historii przekroczyły w ujęciu kwartalnym 2 mld zł

Źródło: dlahandlu.pl

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Najnowsze