Dino Polska S.A. to polska sieć sklepów spożywczo-przemysłowych założonych w 1999 roku przez Tomasza Biernackiego. Od dłuższego czasu sieć silnie stawia na rozwój i z sukcesem prowadzi ekspansję w zakresie nowo otwieranych sklepów. Po trzech kwartałach 2019 roku przychody ze sprzedaży wyniosły 5,5 mld złotych, w tym samym okresie sieć Dino przeznaczyła na inwestycje aż 629 mln złotych. To wzrost o 33 proc. w stosunku rok do roku.
Zobacz także: Wielka promocja w Biedronce. Kurczak za 4 zł, masło za 3 zł
– Przed branżą handlową najintensywniejszy czas w roku, który zbliża nas do Świąt Bożego Narodzenia. W tym okresie szczególnego znaczenia nabiera łatwość i wygoda robienia zakupów. Dlatego w czwartym kwartale 2019 r. planujemy dużą liczbę otwarć nowych marketów w całej Polsce. Chcemy, aby Polacy mogli w marketach Dino zrobić zakupy świąteczne komfortowo, szybko i w pobliżu miejsca zamieszkania, a zaoszczędzony czas spędzić w gronie najbliższych. – powiedział Szymon Piduch, prezes zarządu Dino Polska S.A.
Czytaj również: Pośpiesz się z zamówieniem Elektronicznej Karty Dużej Rodziny. Od nowego roku będzie płatna
Rok 2019 jest dla Dino wyjątkowo udany. Jedynie w trzecim kwartale bieżącego roku przychody sieci po raz pierwszy w historii przekroczyły w ujęciu kwartalnym 2 mld zł
Źródło: dlahandlu.pl