Batoniki BeRaw Ewy Chodakowskiej w Rossmannie

i

Autor: mat. prasowe

Przekąski Chodakowskiej w Rossmannie i Carrefourze

2017-10-26 13:59

Ewa Chodakowska wraz z firmą Purella Food wprowadzi na rynek nowe, energetyczne przekąski – batony i słodkie kuleczki z linii BeRAW. Producentem smakołyków będzie Purella Food.

We wrześniu br. firma Purella Food poinformowała o pozyskaniu nowego inwestora, funduszu bValue. Jak donosi „Puls Biznesu", w rozwój należącej do spółki marki BeRAW zainwestowali również: Ewa Chodakowska oraz jej mąż, Lefteris Kavoukis. Posiadają pakiet mniejszościowy w spółce.

Gwiazda fitnessu wprowadzi na rynek linię zdrowych, energetycznych przekąsek BeRAW, które będzie można stosować jako zamiennik słodyczy lub spożyć zamiast jednego z posiłków przed lub po wysiłku fizycznym. Zwolennicy zdrowego trybu życia będą mieli do wyboru batony w czterech wariantach smakowych oraz trzy wersje słodkich kuleczek.

Ewa Chodakowska oraz Lefteris Kavoukis współpracują z firmą Purella Food od wielu miesięcy. Postanowili stworzyć wysokiej jakości przekąski, które wpisywałyby się w zdrowy styl życia znanej trenerki. Chodakowskiej oraz jej mężowi zależało na tym, aby mogli współuczestniczyć w w procesie tworzenia, a nawet produkcji przekąsek.

- Duże koncerny mają zazwyczaj wypracowany sposób pracy nad nowymi produktami, rządzą tu pewne procedury, które trudno jest zmienić. My pracujemy inaczej — chcemy uczestniczyć w procesie tworzenia produktu od początku do końca. W korporacjach wszystko jest precyzyjnie planowane, budżetowane, przeliczane, a my szukaliśmy partnera, który zaufa nam, naszej filozofii i wspólnie z nami zechce stworzyć coś kompletnie rewolucyjnego – tłumaczy cytowana przez „Puls Biznesu" Ewa Chodakowska.

- Nie chcieliśmy kupować czyjegoś wizerunku i mieć ambasadora, ale pozyskać partnera, który będzie utożsamiał się z produktami i, jak my, rozwijał firmę z pasją – podkreśla Michał Czerwiński, członek zarządu Purella Food, współtwórca BeRAW.

Przekąski z linii BeRAW trafią do sprzedaży już w listopadzie. Na początku będzie można kupić je w drogeriach z sieci Rossmann oraz w supermarketach Carrefour. Twórcy marki planują również ekspansję na zagraniczne rynki. Partnerzy myślą o krajach, w których mieszka wielu Polaków – o Wielkiej Brytanii, Irlandii czy Niemczech. Linia BeRAW będzie także rozrastać się o kolejne produkty i wersje smakowe.

Zobacz też: Dominika i Sebastian Kulczyk, na czele listy 100 najbogatszych Polaków

Przeczytaj także: 50 NAJBOGATSZYCH POLEK według „Wprost”. Zobacz kto ma największy majątek [GALERIA]

Polecamy: Tak mieszkał Jan Kulczyk. Najpiękniejsze rezydencje miliardera [ZDJĘCIA]

Oprac. na podst. pb.pl, portalspozywczy.pl

Ewa Wąsikowska VIDEOBLOG: Chodakowska vs Lewandowska. Konflikt czy współpraca?

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Najnowsze